KPN en N=5 laten peuters vrijheid beleven
- Bureaus
- 12 mrt 2015 @ 15:19
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsCampagnesReclameMobileMarketing
- 12 mrt 2015 @ 15:19
- Jeroen Mirck
N=5 ontwikkelde voor KPN een nieuwe commercial binnen het thema ' Voel je vrij'. De hoofdrolspelers zijn ditmaal twee peuters die erin slagen om opa te bellen met de smartphone van mama.
Mensen hun vrijheid terug geven door ze te verbinden met de wereld om hen heen. Dat is de missie van KPN. 'We laten mensen ervaren dat technologie het leven niet killer en anoniemer maakt, maar juist warmer en herkenbaarder', aldus het telecombedrijf. 'Technologie verbindt ons. Helpt ons onze eenzaamheid aan te pakken, de liefde te vinden, zaken efficiënter te doen, nieuwe werelden te ontdekken, familiebanden te versterken. Met deze commercial geven we een ontroerend voorbeeld van mensen die de nieuwe vrijheid ervaren dankzij de mogelijkheden van KPN.'
De nieuwe commercial wordt verspreid via de social media-kanalen van KPN en zal zondag 15 maart voor het eerst te zien zijn op tv.
Credits
Verantwoordelijk bij KPN: Yvette Belt-Beekman, Dries Poels, Miemie Man, Roema Rambhadjan
Bureau: N=5
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers
Creatie: Peter Hebbing, Thijs Bontje, Daniel te Lindert
Account: Anouk Zink, Ralph Balk, Gonny Pullens
RTV director: Linda Kiphardt
Regisseur: Michael Wong
Producers: Saskia Kok, Jan Jinek (Bonkers)
DOP: Mark Bliss
Editor: Annelien van Wijnbergen
Geluid: The Ambassadors
Postproductie: Hectic Electric
Graphics: Paul Freeth
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing