KPN en N=5 laten peuters vrijheid beleven

KPN en N=5 laten peuters vrijheid beleven
  • Bureaus
  • 12 mrt 2015 @ 15:19
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CommercialsCampagnesReclameMobileMarketing

N=5 ontwikkelde voor KPN een nieuwe commercial binnen het thema ' Voel je vrij'. De hoofdrolspelers zijn ditmaal twee peuters die erin slagen om opa te bellen met de smartphone van mama.

Mensen hun vrijheid terug geven door ze te verbinden met de wereld om hen heen. Dat is de missie van KPN. 'We laten mensen ervaren dat technologie het leven niet killer en anoniemer maakt, maar juist warmer en herkenbaarder', aldus het telecombedrijf. 'Technologie verbindt ons. Helpt ons onze eenzaamheid aan te pakken, de liefde te vinden, zaken efficiënter te doen, nieuwe werelden te ontdekken, familiebanden te versterken. Met deze commercial geven we een ontroerend voorbeeld van mensen die de nieuwe vrijheid ervaren dankzij de mogelijkheden van KPN.'

De nieuwe commercial wordt verspreid via de social media-kanalen van KPN en zal zondag 15 maart voor het eerst te zien zijn op tv.  

Credits

Verantwoordelijk bij KPN: Yvette Belt-Beekman, Dries Poels, Miemie Man, Roema Rambhadjan
Bureau: N=5
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers
Creatie: Peter Hebbing, Thijs Bontje, Daniel te Lindert
Account: Anouk Zink, Ralph Balk, Gonny Pullens
RTV director: Linda Kiphardt
Regisseur: Michael Wong
Producers: Saskia Kok, Jan Jinek (Bonkers)
DOP: Mark Bliss
Editor: Annelien van Wijnbergen
Geluid: The Ambassadors
Postproductie: Hectic Electric
Graphics: Paul Freeth



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken