SuperRebel maakt Kärcher-klant helemaal de män
- Bureaus
- 11 mrt 2015 @ 09:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InteractieCampagnesMerkenActies
- 11 mrt 2015 @ 09:20
- Redactie Bureaus
Kärcher heeft gekozen voor SuperRebel.com voor de invulling van de voorjaarscampagne voor de professionele markt. Het thema van de nieuwe campagne luidt: 'Kärcher maakt jou de MÄN.'
Kärcher is bekend van de hogedrukreinigers en de opvallende gele kleur. Voor professionals is dit het merk waar ze iedere dag op kunnen vertrouwen. Dankzij de talloze innovaties zorgt Kärcher ervoor dat gebruikers in verschillende branches snel en uiterst efficiënt hun werk kunnen blijven doen. Of zoals wij het hebben vertaald: met Kärcher ben je niet zomaar een man of vrouw die reinigt, maar ben je de MÄN of WOMÄN die het verschil maakt. Iedere dag weer.
Het thema van de voorjaarscampagne is dan ook: Kärcher maakt jou de MÄN. Iedereen die tijdens de voorjaarscampagne een reinigingsproduct van Kärcher bestelt, ontvangt een gratis MÄN-shirt, toegespitst naar de specifieke branche.
'Op deze manier gaan we samen met Kärcher de strijd aan met de concurrentie en zorgen we ervoor dat er niet meer wordt geconcurreerd op basis van korting of dure cadeaus', aldus Lodewijk Varossieau van SuperRebel. 'Je kiest niet voor Kärcher omdat je er een gratis tv bij krijgt, maar juist voor de kwaliteit, service en ondersteuning. Je bent een Ä-merk, of je bent het niet.'
Onderdeel van de campagne is de voorjaarsbrochure, een website waarop je de shirts kunt bestellen, winkelmateriaal en advertenties in vakbladen. 'Maar als het aan ons ligt is dit pas het begin en zetten we voor Kärcher op nog veel meer middelen en momenten de puntjes op de a.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- man
- geel
- actie
- shirt
- campagne
- SuperRebel
- hogedrukspuit
- retail
- voorjaarscampagne
- superman
- Kärcher
- mannetje
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing