Blossom ontwikkelt branded content en activatie voor HBO

Blossom ontwikkelt branded content en activatie voor HBO
  • Bureaus
  • 14 apr 2015 @ 08:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieBranded contentCampagnesMedia

HBO en Blossom gaan samenwerken om het tv-station online nog sterker op de kaart te zetten. Zowel op het gebied van branded content als digitale activatie gaat het Eindhovense marketingbureau aan de slag voor het kanaal dat onder meer Game of Thrones uitzendt.

Blossom kwam als beste naar voren in een pitch die HBO de afgelopen maanden hiervoor uitschreef. De vernieuwende strategische en creatieve kracht van Blossom gaf, samen met de menselijke klik, de doorslag.

Joris Verhaak, Blossom: 'Wij zijn enorm blij dat HBO voor ons heeft gekozen. Een prachtig merk wat al jaren met series als Game of Thrones, Boardwalk Empire en True Detective aan de top van de wereld staat. Voor ons een uitdaging, en een eer, om samen met het team van HBO Nederland verder te bouwen aan het digitale fundament.'

De komende tijd gaan HBO en Blossom de content strategie en campagnes verder vorm geven. Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.

HBO is een premium tv-serie en filmdienst met honderden uren aan bioscoopfilms, spraakmakende documentaires en prijswinnende kwaliteitsseries zoals Girls, The Leftovers, Game of Thrones en True Detective. Onbeperkt & On Demand. Op tv, online en mobiel. Of via drie volledig reclamevrije tv-kanalen: HBO, HBO 2 en HBO. In haarscherpe HD-kwaliteit en met Nederlandse ondertiteling zijn HBO-series gelijk met Amerika in Nederland te zien.

Blossom is een branded content marketing bureau en onderdeel van de Eindhovense Greenhouse Group. Wij geloven dat merken die iedere dag willen werken aan het online helpen, verrassen en inspireren van hun (potentiële) klanten succesvoller zijn dan hun concurrenten. Wij zorgen voor de contenthartslag van merken door dagelijks verse content en campagnes te maken die zorgen voor een dialoog tussen merken en mensen. Dit doen wij o.a. voor M&M's, Pedigree, Whiskas, Maxi-Cosi, Hartstichting, Staatsloterij en Beter Horen.

www.weareblossom.com 
www.itshbo.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken