Blossom ontwikkelt branded content en activatie voor HBO
- Bureaus
- 14 apr 2015 @ 08:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - TelevisieBranded contentCampagnesMedia
- 14 apr 2015 @ 08:24
- Redactie Bureaus
HBO en Blossom gaan samenwerken om het tv-station online nog sterker op de kaart te zetten. Zowel op het gebied van branded content als digitale activatie gaat het Eindhovense marketingbureau aan de slag voor het kanaal dat onder meer Game of Thrones uitzendt.
Blossom kwam als beste naar voren in een pitch die HBO de afgelopen maanden hiervoor uitschreef. De vernieuwende strategische en creatieve kracht van Blossom gaf, samen met de menselijke klik, de doorslag.
Joris Verhaak, Blossom: 'Wij zijn enorm blij dat HBO voor ons heeft gekozen. Een prachtig merk wat al jaren met series als Game of Thrones, Boardwalk Empire en True Detective aan de top van de wereld staat. Voor ons een uitdaging, en een eer, om samen met het team van HBO Nederland verder te bouwen aan het digitale fundament.'
De komende tijd gaan HBO en Blossom de content strategie en campagnes verder vorm geven. Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.
HBO is een premium tv-serie en filmdienst met honderden uren aan bioscoopfilms, spraakmakende documentaires en prijswinnende kwaliteitsseries zoals Girls, The Leftovers, Game of Thrones en True Detective. Onbeperkt & On Demand. Op tv, online en mobiel. Of via drie volledig reclamevrije tv-kanalen: HBO, HBO 2 en HBO. In haarscherpe HD-kwaliteit en met Nederlandse ondertiteling zijn HBO-series gelijk met Amerika in Nederland te zien.
Blossom is een branded content marketing bureau en onderdeel van de Eindhovense Greenhouse Group. Wij geloven dat merken die iedere dag willen werken aan het online helpen, verrassen en inspireren van hun (potentiële) klanten succesvoller zijn dan hun concurrenten. Wij zorgen voor de contenthartslag van merken door dagelijks verse content en campagnes te maken die zorgen voor een dialoog tussen merken en mensen. Dit doen wij o.a. voor M&M's, Pedigree, Whiskas, Maxi-Cosi, Hartstichting, Staatsloterij en Beter Horen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing