Van Lanschot en Etcetera brengen ode aan de ondernemer

Van Lanschot en Etcetera brengen ode aan de ondernemer
  • Bureaus
  • 14 apr 2015 @ 12:26
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkCampagnesCommercialsBranding

Van Lanschot, de oudste private bank van Nederland, richt zich in zijn nieuwste campagne op de ondernemer anno nu. Ambitieuze ondernemers die vol energie de toekomst tegemoet gaan, en daarbij precies weten wat hun volgende zakelijke stap gaat zijn. Reclamebureau Etcetera ontwikkelde de campagne in samenwerking met Part of a Bigger Plan.

De vraag is of deze nieuwe generatie - in de vaart van het succes - weleens stilstaat bij haar persoonlijke toekomst. Oftewel: waar leidt dit zakelijke succes je op persoonlijk vlak eigenlijk naar toe? Van Lanschot helpt deze ondernemers om ook prioriteiten te stellen voor hun toekomst. Zodat het vermogen van nu optimaal kan worden ingezet voor persoonlijke doelen van later.

Om deze specifieke doelgroep aan te spreken op een eigentijdse toon werd bij het ontwikkelen van de campagne de samenwerking gezocht met Christian Borstlap (Part of a Bigger Plan). Het artwork wordt zowel online als op televisie ingezet.

Credits

Bureau: Etcetera
Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies
Strategie: Frank Huiberts
Productie: Remko Esser
Account: Netteke Bak, Sabien Smit, Louise Mathlener
Uitvoering: Christian Borstlap (Part of a Bigger Plan)
Geluid: Jacco Lenstra (Studio Alfred Klaassen)
Verantwoordelijk bij klant: Monique Opdam, Regina van Hoof, Durk van Hijum, Suzanne Kroot 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken