Van Lanschot en Etcetera brengen ode aan de ondernemer
- Bureaus
- 14 apr 2015 @ 12:26
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkCampagnesCommercialsBranding
- 14 apr 2015 @ 12:26
- Redactie Bureaus
Van Lanschot, de oudste private bank van Nederland, richt zich in zijn nieuwste campagne op de ondernemer anno nu. Ambitieuze ondernemers die vol energie de toekomst tegemoet gaan, en daarbij precies weten wat hun volgende zakelijke stap gaat zijn. Reclamebureau Etcetera ontwikkelde de campagne in samenwerking met Part of a Bigger Plan.
De vraag is of deze nieuwe generatie - in de vaart van het succes - weleens stilstaat bij haar persoonlijke toekomst. Oftewel: waar leidt dit zakelijke succes je op persoonlijk vlak eigenlijk naar toe? Van Lanschot helpt deze ondernemers om ook prioriteiten te stellen voor hun toekomst. Zodat het vermogen van nu optimaal kan worden ingezet voor persoonlijke doelen van later.
Om deze specifieke doelgroep aan te spreken op een eigentijdse toon werd bij het ontwikkelen van de campagne de samenwerking gezocht met Christian Borstlap (Part of a Bigger Plan). Het artwork wordt zowel online als op televisie ingezet.
Credits
Bureau: Etcetera
Creatie: Stan van Zon, Gido van der Vlies
Strategie: Frank Huiberts
Productie: Remko Esser
Account: Netteke Bak, Sabien Smit, Louise Mathlener
Uitvoering: Christian Borstlap (Part of a Bigger Plan)
Geluid: Jacco Lenstra (Studio Alfred Klaassen)
Verantwoordelijk bij klant: Monique Opdam, Regina van Hoof, Durk van Hijum, Suzanne Kroot
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Van Lanschot
- ondernemer
- Part of a Bigger Plan
- private bank
- bankiers
- Etcetera
- reclame
- groei
- ode
- artwork
- campagne
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing