MediaScience werkt voor Grando Keukens & Bad
- Bureaus
- 26 mei 2015 @ 16:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 26 mei 2015 @ 16:14
- Redactie Bureaus
MediaScience is gestart met haar digitale marketingactiviteiten voor specialist Grando Keukens & Bad. De strategie bestaat uit een geïntegreerde aanpak van alle facetten binnen digitale marketing.
Danielle van Tol, Marketing Manager Grando Keukens & Bad: “Ruim 85% van onze doelgroep oriënteert online tijdens de zoektocht naar een nieuwe droomkeuken en/of badkamer. Een goede online marketing strategie is daarom van groot belang.”
Simon Aurik, managing partner MediaScience: “Grando is een grote naam binnen de retail op het gebied van keukens & badkamers. Wij zijn dan ook erg trots met Grando Keukens & Bad als nieuwe klant en kijken uit naar onze samenwerking. Als specialist hebben wij onze kennis en ervaring uit eerder uitgevoerde always-on marketing vertaald om Grando naar een hoger plan te brengen.”
Grando Keukens & Bad is een landelijk opererende franchiseformule met 33 vestigingen, waarbij de ondernemers centraal staan. Elk filiaal is een eigen zaak. Dat garandeert kwaliteit in het ontwerp én de uitvoering, persoonlijke begeleiding, tegen een scherpe prijs. Bij Grando vind je de kracht van de combinatie: keukens, badkamers en renovatie. In de showrooms wordt de gevarieerde collectie keukens en badkamers gepresenteerd.
MediaScience is een innovatief en creatief digitaal marketingbureau met een specialisme in programmatic buying. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en technologie bereikt MediaScience de doelgroep zeer gericht. Met het eigen productenlabel Vision biedt MediaScience volledige transparantie en realtime inzicht in lopende campagnes. Inmiddels is MediaScience uitgegroeid tot een toonaangevend digitaal bureau met een wereldwijde dienstverlening.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- MediaScience
- digitaal marketingbureau
- Danielle van Tol
- Simon Aurik
- programmatic buying
- Grando Keukens & Bad
- automated trading
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing