RA*W serveert insights vanuit Cannes

RA*W serveert insights vanuit Cannes
  • Bureaus
  • 18 jun 2015 @ 13:18
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieCannesInspiratie

Veel berichtgeving over het Cannes Lions Festival focust op de winnaars en minder op de kennis en inspiratie die het festival biedt. RA*W gaat daarom met 28 RA*W reporters in Cannes op zoek naar de scherpste insights en de meest inspirerende verhalen. Deze worden geserveerd middels de RA*W’s eigen kanalen en via Marketing Tribune.

Met een lunchmail genaamd Food for thought biedt RA*W, de stichting die zich inzet voor talentontwikkeling in de reclame, thuisblijvers een dagelijks inspiratie-shot. Inspirerende quotes en opvallende learnings van de Cannes seminars komen hierin aan bod.

Internationale kopstukken uit de creatieve industrie waaronder Dylan Williams, Global Chief Strategy & Innovation Officer van Publicis en S edef Onar, Director of Talent van 72andSunny, zijn door RA*W uitgenodigd voor private Q&A’s. Dit jaar zullen een aantal van deze sessies voor het eerst ook via een livestream te volgen zijn op het Twitter kanaal van de stichting: @rawadvertisers. Exacte tijdstippen zullen tijdens het festival bekend gemaakt worden via Twitter en Facebook, waar de sessies ook zijn terug te kijken.

Nieuw dit jaar is RA*W’s after Cannes event, waar jong talent samen met een aantal gevestigde namen, terugblikt op de belangrijkste learnings van het Festival. Tijdens het event komen o.a. inzichten gedestilleerd uit de seminars, gespotte trends en een kleine selectie opvallende cases aan bod. Het RA*W after Cannes event vindt plaats op 22 juli, aanmelden kan binnenkort via de Facebook-pagina van RA*W.

De RA*W Reporters verzamelen alle opgedane inspiratie en content op cannes.rawadvertisers.com. Liever hapklare brokken in je mailbox? Meld je dan aan voor RA*W’s dagelijkse lunchmail. Of blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en Instagram.

De trip van RA*W naar Cannes Lions wordt mede mogelijk gemaakt door JCDecaux, Stichting Tick en Result Recruitment. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken