Heineken lanceert Spectre-commercial met '007' Daniel Craig
- Bureaus
- 21 sep 2015 @ 10:52
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsCampagnesMerkenEntertainment
- 21 sep 2015 @ 10:52
- Jeroen Mirck
James Bond drinkt al lang geen shaken Martini meer, 007 drinkt Heineken. Het Bond-sponsorende biermerk pakt in de aanloop van de nieuwe Bondfilm Spectre uit met een anderhalve minuut durende commercial waarin Daniel Craig het hoofd koel houdt in een spannende speedboat-achtervolging. Morgen te zien op tv, nu al op MarketingTribune.
Spectre, de 24e Bond-film van Albert R. Broccoli’s EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios en Sony Pictures Entertainment, draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen. Als onderdeel van de geïntegreerde wereldwijde Spectre-campagne onthult Heineken een nieuwe tv-commercial met James Bond himself, oftewel acteur Daniel Craig. Heineken is de enige Spectre-partner die een commercial met Craig heeft gemaakt.
De commercial is nu al te zien via Facebook en vanaf morgen wordt deze in Nederland en de rest van de wereld getoond op televisie en in de bioscoop.
Actieverpakkingen en 007-thuistap
Consumenten kunnen via de speciale Bond-actieverpakkingen, die vanaf nu in de winkel staan, toegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Om helemaal in Bond-sferen te komen, kunnen zij heel eenvoudig met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de speciale Spectre-flessen en -blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de vijf meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko.
Om nog meer in de huid te kunnen kruipen van James Bond, lanceert Heineken bovendien een limited-edition van thuistap The Sub, met ‘special 007-features’. Zo kunnen fans met vrienden thuis een echt ‘Bond-gevoel' ervaren en genieten van ijskoud versgetapt bier. The Sub 007 is vanaf eind oktober exclusief verkrijgbaar via Heineken.com.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Spectre
- commercial
- reclame
- Daniel Craig
- achtervolging
- James Bond
- 007
- campagne
- film
- biertje
- Heineken
- Bond
- speedboat
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing