The North Face lanceert eerste wereldwijde merkcampagne

The North Face lanceert eerste wereldwijde merkcampagne
  • Bureaus
  • 8 okt 2015 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenCommercialsMarketingBranding

The North Face heeft zijn allereerste wereldwijde merkcampagne gelanceerd, onder het motto ‘Never Stop’. De campagne, waarin filmmateriaal van over de hele wereld te zien is, neemt kijkers mee op een emotionele reis. Die moet hen inspireren de vreugde te ontdekken die schuilt in de grenzen van hun fysieke en intellectuele capaciteiten.

'Of het nu gaat om heldhaftige avonturen of alledaagse gebeurtenissen, wij willen mensen inspireren hun passie te ontdekken, en die voortdurend na te jagen', zegt Todd Spaletto, directeur van The North Face. 'Net als in onze eerdere campagne in de Verenigde Staten, toont ‘Never Stop’ mensen die deze ontdekkingsdrang vertegenwoordigen.'

In ‘Never Stop’ zien we The North Face-atleten Conrad Anker, Paige Claassen, Xavier De Le Rue en Tom Wallisch hun fysieke grenzen verleggen tijdens het klimmen, mountainbiken, skiën en snowboarden – gecombineerd met culturele, creatieve en emotionele scenes van een fotograaf, een marine bioloog en een wetenschapper, om het ultieme ontdekkingsgevoel te creëren.

‘De campagne "Never Stop" gaat over je talenten ontdekken in activiteiten die jou inspireren', zegt The North Face-atleet Jimmy Chin. 'Voor mij was mezelf uitdagen in de bergen een belangrijk onderdeel van mijn leven, en iets waar ik veel passie voor heb. Fotografie is voor mij echter ook een geweldige reis om nieuwe perspectieven te ontdekken en mezelf op creatief gebied uit te dagen.'

De ‘Never Stop’-campagne wordt wereldwijd verspreid in het vierde kwartaal van 2015 in meer dan tien markten, inclusief de Verenigde Staten, Canada, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, China, Korea, Australië, Nepal en Singapore. De campagne zal te zien zijn op belangrijke zenders en in online media over de hele wereld, en zal ook verschijnen als outdoor-reclame.

The North Face, een divisie van VF Outdoor, Inc., is in 1968 opgericht. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Leandro, Californië. Het bedrijf biedt technisch zeer geavanceerde producten voor bergbeklimmers, wintersporters, duursportatleten en avonturiers. De producten van het bedrijf zijn te koop bij speciaalzaken voor berg- en wintersporter en hardlopen, en bij sport- en outdoorspeciaalzaken. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken