Stedelijk Museum werkt met First Day of Spring

Stedelijk Museum werkt met First Day of Spring
  • Bureaus
  • 26 nov 2015 @ 09:36
  • 11354 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesKunst & CultuurMarketingContent

Het Stedelijk Museum Amsterdam heeft marketingbureau First Day of Spring ingeschakeld voor het lanceren van de overzichtstentoonstelling van kunstenaar Isa Genzken, die komend weekend van start gaat.

Eigenzinnig en vol vernieuwingsdrang: Isa Genzken is één van de belangrijkste kunstenaars van de afgelopen 40 jaar en staat bekend als de rebel van de kunstwereld. De tentoonstelling 'Isa Genzken: Mach Dich hübsch!' is het eerste grote retrospectief van Isa Genzken ooit in Nederland en opent zondag 29 november.

Het oeuvre van Isa Genzken vindt zijn basis in de beeldhouwkunst en kenmerkt zich door radicale vernieuwing en het vrije gebruik van media. Ze maakt onder meer beelden, foto’s, schilderijen, collages, tekeningen, installaties, kunstenaarsboeken, films, en sculpturen in de openbare ruimte. De vernieuwingsdrift en inventiviteit van Genzkens werk, dat vol zit met autobiografische elementen en subtiel maatschappelijk commentaar, is een referentiepunt en inspiratiebron voor generaties kunstenaars en kunstliefhebbers.

Het co-creëren van content met influencers als Kovacs en Peter Pannekoek is een belangrijk onderdeel van de campagne.

First Day of Spring is gespecialiseerd in merklancering en merkvernieuwing door co-creatie met influencers en early adopters. Het Stedelijk Museum Amsterdam is een internationaal instituut, gewijd aan moderne en hedendaagse kunst en vormgeving. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken