TBWA maakt campagne voor Heineken: kwaliteit centraal
- Bureaus
- 17 nov 2015 @ 19:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 17 nov 2015 @ 19:06
- Redactie Bureaus
Vandaag lanceert Heineken een nieuwe campagne: Heineken’s Heerlijkheden. Met deze campagne legt Heineken de focus op de kwaliteit van het bier. De Heineken Heerlijkheden zijn gebaseerd op de eigenschappen van Heineken bier die de smaak zo uniek maken: Heerlijk Helder, Heerlijk Verfrissend, Heerlijk Puur, Heerlijk Vertrouwd en Heerlijk Magisch.
Deze langlopende campagne wordt geïntroduceerd via out of home, print, social en digital. Op de eigen kanalen van Heineken volgen diverse films waarin meesterbrouwer Willem van Waesberghe de Heerlijkheden toelicht.
Willem van Waesberghe, Meesterbrouwer Heineken: 'Natuurlijk ken je Heineken. Van thuis, je favoriete café of zelfs een terras aan de andere kant van de wereld. Maar weet je ook wat jouw Heineken zo bijzonder maakt? Ontdek Heineken's Heerlijkheden en ervaar de liefde en toewijding waarmee we jouw Heineken bier brouwen.'
De campagne Heineken’s Heerlijkheden valt samen met de introductie van Heineken Extra Vers. Sinds deze week staat het verse bier in een selectief aantal supermarkten. Heineken Extra Vers is bier volgens het originele recept beschermd tegen tijd, temperatuur en licht. Na het ambachtelijke brouwproces wordt Heineken Extra Vers in een speciale verpakking, zo snel mogelijk en gekoeld naar de supermarkt gebracht. Zo blijft de heerlijk, verfrissende en pure smaak van vers bier uit de brouwerij behouden. Heineken Extra Vers staat dan ook niet in het bierschap in de supermarkt, maar in het koelvak op de versafdeling.
Credits
Heineken: Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Reinoud Ottervanger en Vincent Blokland / Bureau: TBWA\Neboko / Regisseur: Jacobine van Hellemond / Productiemaatschappij: B&I / Fotografie en bewegende bierbeelden: Marcel Christ
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing