TBWA maakt campagne voor Heineken: kwaliteit centraal

TBWA maakt campagne voor Heineken: kwaliteit centraal
  • Bureaus
  • 17 nov 2015 @ 19:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Vandaag lanceert Heineken een nieuwe campagne: Heineken’s Heerlijkheden. Met deze campagne legt Heineken de focus op de kwaliteit van het bier. De Heineken Heerlijkheden zijn gebaseerd op de eigenschappen van Heineken bier die de smaak zo uniek maken: Heerlijk Helder, Heerlijk Verfrissend, Heerlijk Puur, Heerlijk Vertrouwd en Heerlijk Magisch.

Deze langlopende campagne wordt geïntroduceerd via out of home, print, social en digital. Op de eigen kanalen van Heineken volgen diverse films waarin  meesterbrouwer Willem van Waesberghe de Heerlijkheden toelicht.

Willem van Waesberghe, Meesterbrouwer Heineken: 'Natuurlijk ken je Heineken. Van thuis, je favoriete café  of zelfs een  terras aan de andere kant van de wereld. Maar weet je ook wat jouw Heineken zo bijzonder maakt? Ontdek Heineken's Heerlijkheden en ervaar de liefde en toewijding waarmee we jouw Heineken bier brouwen.'

De campagne Heineken’s Heerlijkheden valt samen met de introductie van Heineken Extra Vers. Sinds deze week staat het verse bier in een selectief aantal supermarkten. Heineken Extra Vers is bier volgens het originele recept beschermd tegen tijd, temperatuur en licht. Na het ambachtelijke brouwproces wordt Heineken Extra Vers in een speciale verpakking, zo snel mogelijk en gekoeld naar de supermarkt gebracht. Zo blijft de heerlijk, verfrissende en pure smaak van vers bier uit de brouwerij behouden. Heineken Extra Vers staat dan ook niet in het bierschap in de supermarkt, maar in het koelvak op de versafdeling.

Credits

Heineken: Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Reinoud Ottervanger en Vincent Blokland / Bureau: TBWA\Neboko / Regisseur: Jacobine van Hellemond /  Productiemaatschappij: B&I / Fotografie en bewegende bierbeelden: Marcel Christ

www.heineken.nl
www.tbwa.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken