Plus Supermarkten kiest voor J. Walter Thompson

Plus Supermarkten kiest voor J. Walter Thompson
  • Bureaus
  • 9 dec 2015 @ 11:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesKlantenCampagnesMarketing

J. Walter Thompson Amsterdam is het nieuwe reclamebureau van Plus Supermarkten. Plus werkte vanaf 2012 samen met Doom & Dickson. J. Walter Thompson heeft samen met het supermarktconcern een nieuwe marketing- en communicatiestrategie ontwikkeld. Er wordt nu hard gewerkt aan de nieuwe reclamecampagne.

Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie van Plus Supermarkten: 'Plus is momenteel de hardst groeiende supermarktorganisatie van Nederland. We zijn ambitieus en willen de beste supermarkt van Nederland worden. We zijn ervan overtuigd dat J. Walter Thompson Amsterdam hier zowel strategisch als creatief een bijdrage aan kan leveren.'

Budi Gonzalez de Chaves, Business Director bij J. Walter Thompson Amsterdam: 'Plus is een fantastische supermarkt. Dat weten nog veel te weinig mensen. Plus heeft een heel mooie, onderscheidende en relevante plek in de markt. En ze zijn bloedfanatiek in hun streven om elke dag nog beter te worden. We zijn er trots op dat ze voor ons hebben gekozen. We gaan met veel plezier en energie aan de slag om Plus te helpen hun enorme ambities te verwezenlijken.' 

J. Walter Thompson Amsterdam is de nieuwe naam van JWT Amsterdam. Het reclamebureau voerde de rebranding door om aan te sluiten bij de internationale rebranding van het bureaunetwerk. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken