Plus Supermarkten kiest voor J. Walter Thompson
- Bureaus
- 9 dec 2015 @ 11:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesKlantenCampagnesMarketing
- 9 dec 2015 @ 11:40
- Redactie Bureaus
J. Walter Thompson Amsterdam is het nieuwe reclamebureau van Plus Supermarkten. Plus werkte vanaf 2012 samen met Doom & Dickson. J. Walter Thompson heeft samen met het supermarktconcern een nieuwe marketing- en communicatiestrategie ontwikkeld. Er wordt nu hard gewerkt aan de nieuwe reclamecampagne.
Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie van Plus Supermarkten: 'Plus is momenteel de hardst groeiende supermarktorganisatie van Nederland. We zijn ambitieus en willen de beste supermarkt van Nederland worden. We zijn ervan overtuigd dat J. Walter Thompson Amsterdam hier zowel strategisch als creatief een bijdrage aan kan leveren.'
Budi Gonzalez de Chaves, Business Director bij J. Walter Thompson Amsterdam: 'Plus is een fantastische supermarkt. Dat weten nog veel te weinig mensen. Plus heeft een heel mooie, onderscheidende en relevante plek in de markt. En ze zijn bloedfanatiek in hun streven om elke dag nog beter te worden. We zijn er trots op dat ze voor ons hebben gekozen. We gaan met veel plezier en energie aan de slag om Plus te helpen hun enorme ambities te verwezenlijken.'
J. Walter Thompson Amsterdam is de nieuwe naam van JWT Amsterdam. Het reclamebureau voerde de rebranding door om aan te sluiten bij de internationale rebranding van het bureaunetwerk.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Amsterdam
- supermarkt
- Plus Supermarkten
- campagne
- JWT
- klant
- retail
- bureau
- marketing
- J. Walter Thompson
- Doom & Dickson
- reclame
- PLUS
- pitch
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing