Thijs Muller nieuwe CEO van Havas Nederland

Thijs Muller nieuwe CEO van Havas Nederland
  • Bureaus
  • 3 dec 2015 @ 15:37
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkStrategieReclamePersonaliaMediabureau

Thijs Muller start vanaf januari als de nieuwe CEO van Havas Media Group Nederland. Zijn aanstelling past volgens Havas bij de ontwikkeling die het reclame- en mediaconcern in Nederland doormaakt. Muller heeft ruime ervaring in digitale media, wat een steeds groter deel van Havas’ activiteiten is. Daarnaast heeft hij in het verleden bewezen dat hij bedrijven naar de volgende fase in hun groei kan leiden.

Jacques van Brussel, CFO Havas Media Nederland: 'We heten Thijs met veel plezier welkom. Hij is een ervaren ondernemer die aantoonbaar succes heeft geboekt met digitale media. Zijn sterke focus op digitale innovatie zal de Havas Media propositie versterken. Ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken.'

Thijs Muller: 'Havas is een sterk merk met een onderscheidende filosofie en het brengt creativiteit en media samen. In een snel veranderend marketingveld zijn de nieuwe domeinen, data en technologie niet meer weg te denken. In combinatie met razend scherpe mediastrategieën en creativiteit maakt dit het een bureau van deze tijd. Havas Media is al erg goed op weg en de komende tijd treden we hier zichtbaar mee naar buiten.'

Havas is een van de grootste mondiale reclame-, digitale en communicatiegroepen ter wereld. Havas heeft zijn hoofdkantoor in Parijs en opereert via twee bedrijfsonderdelen, Havas Creative en Havas Media Group. Havas heeft ongeveer 15.000 werknemers. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken