Anouke Jansen, Sanne Kruikemeier en Annelies Valk genomineerd voor GVR Jonge Haan 2016

Anouke Jansen, Sanne Kruikemeier en Annelies Valk genomineerd voor GVR Jonge Haan 2016
  • Bureaus
  • 25 jan 2016 @ 00:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameAwards

Het Genootschap voor Reclame (GVR) heeft drie talenten genomineerd voor de GVR Jonge Haan 2016: Anouke Jansen (DDB & Tribal Amsterdam), Sanne Kruikemeier (Universiteit van Amsterdam) en Annelies Valk (Vodafone). Dit jaar een unicum met alle drie vrouwelijke kandidaten.

De Jonge Haan wordt gegeven aan jonge vakgenoten (niet ouder dan 30 jaar) die zich echt profileren binnen en inzetten voor het vak. Zij vallen op en inspireren met hun werk. Wie wordt de opvolger van eerdere Jonge Hanen winnaars zoals Marten Blankesteijn vorig jaar en eerder mensen zoals Hilde Voorveld, Ernst Jan Pfauth en Boris Nihom?

Naast de uitreiking van de Jonge Haan op maandag 25 januari zal het GVR ook de Coq d’Honneur (jaarprijs) en Coq de Grand Honneur (oeuvreprijs) uitreiken. Deze prijzen vormen sinds de jaren zeventig van de vorige eeuw de belangrijkste prijzen voor personen die zich verdienstelijk hebben gemaakt in het marketing communicatievak. De lijst met winnaars afgelopen jaren staat hier.

Meer over de genomineerde Jonge Hanen:

Anouke Jansen

Anouke werd klaargestoomd voor het reclamevak toen zij werkzaam als Bakkersmeisje het plezier van ‘mensen observeren’ ontdekte. Werkt sinds 3 jaar als Content & Community Manager bij DDB & Tribal Amsterdam, waar zij op dagelijkse basis een wereldwijd netwerk van online communities en -managers van Heineken International aanstuurt. Maar haar interesses zijn breder. Van schrijfster en actief verbinder bij verschillende organisaties. Als veel gezien vakgenoot in diverse organisaties toont zij haar passie voor het vak.

Sanne Kruikemeier

Sanne is assistant professor Political Communication aan de Amsterdam School of Communication Research (ASCoR) verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. Haar onderzoek richt zich vooral op content en de effecten van online communicatie in een politieke context. Haar studie was sociologie aan de Universiteit Utrecht. Daarna werd zij onderzoeker aan de Nivel (Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg).
    
Annelies Valk

Annelies Valk (27) is Marketing PR Manager bij Vodafone. Ze begon haar carrière bij Talpa als community manager voor The voice of Holland en hield zich bij Edelman bezig met de PR van Starbucks, waarna ze startte als management trainee bij Vodafone. Na een jaar als marketeer voor Jeugd stapte ze over naar het Brand-team. In deze job is ze woordvoerder, social strateeg en (volgens haar collega’s) “PR-kanon”. Valk creëert aandacht voor productlanceringen zoals  4G en ze stond aan het begin van de brand engagement strategie, waar de campagnes An & Ria’s First Flight, Vera’s First Concert en Oma Online uit naar voren kwamen.

www.gvr.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken