Max Verstappen promoot snel internet van Ziggo

Max Verstappen promoot snel internet van Ziggo
  • Bureaus
  • 23 feb 2016 @ 11:05
  • 24363 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenSportActiesCommercials

Ziggo zet Max Verstappen in om het 'allersnelste internet' te promoten. Max komt er gaandeweg achter dat hij niet ingevlogen is vanwege zijn verdiensten als coureur, maar om een heel andere reden.

Spoiler: Ziggo lanceert namelijk de 'OverstappenWeken'. 'Want wie wil er niet overstappen op het allersnelste internet?' De multimediale campagne werd ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam en omvat onder meer tv, radio, online, outdoor, DOOH en DM. Deze maandag ging de campagne van start.

Credits

Klant: Ziggo 
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Verantwoordelijk bij klant: Mariette Leenhouts, Marjolein Hoorn, Marnix Vriend 
Creatieve directie: Bas Korsten, Marcel Hartog, Michael Jansen 
Creatie: Henk Jantz, Edwin van Kuilenburg, Michael Jansen 
DO: Erik-Jan Koense, Anita Ligthart, Kirsten van den Berg, Hans Dekker, Chariva Geurts 
Productiemaatschappij: Holy Fools 
Regisseur: Coen Stroeve 
Producer: Wikke van der Burg



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken