[Campagne] Die is gewend aan KeukenConcurrent
- Bureaus
- 17 mrt 2016 @ 06:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PrijsWinkelenCommercialsCampagnes
- 17 mrt 2016 @ 06:06
- Redactie Bureaus
Als je eenmaal een keuken hebt gekocht bij KeukenConcurrent en zoveel voordeel en actie hebt ondervonden, verwacht je dat ook bij andere dingen in het dagelijkse leven. Dat is het uitgangspunt van de nieuwe campagne ‘Die is gewend aan KeukenConcurrent’.
In de nieuwe campagne wordt het KeukenConcurrent gevoel centraal gezet: als je eenmaal een keuken hebt gekocht bij deze retailer en zoveel voordeel en actie hebt ondervonden, verwacht je dat elders ook. Er zijn tot nu toe drie commercials gemaakt, waarbij een kermisexploitant, een ober en een agent centraal staan. Het thema wordt zowel op TV, radio als online doorgevoerd.
Het thema ‘Die is gewend aan KeukenConcurrent’ is een eenvoudig en krachtig thema dat zich makkelijk en herkenbaar in alle middelen laat doorvertalen in allerlei middelen. 'Hard sell in a funny shell', aldus Paul & Ingeborg, die de campagne samen met Scheepens maakten. 'Met de campagne hopen wij niet alleen mensen te inspireren om kennis te maken met KeukenConcurrent en een bezoek aan de showroom te brengen, maar zetten we het KeukenConcurrent gevoel centraal.’
Hans van Uden, marketingmanager KeukenConcurrent: 'Met de nieuwe campagne maken we niet alleen duidelijk dat het de gewoonste zaak van de wereld is dat je bij KeukenConcurrent altijd wel een mooie actie of korting krijgt bij aankoop van je keuken, het geeft ons ook de mogelijkheid om andere eigenschappen naar boven te brengen, zoals ons uitgebreide aanbod aan keukens.'
Credits
Klant : KeukenConcurrent
Bureau : Scheepens i.s.m. Paulingeborg.nl
Copy Writer : Paul de Jongh
Art Director : Ingeborg de Caluwé
RTV Producer : Joze Rikken
Account : Stefan van Hulten, Cara Brok
Strategie : Sjoerd Goderie
Klant : Hans van Uden, Wim de Ruiter
Productiemij : Adult
Regisseur : Erik Bulckens
Producer : Katia Renson
D.O.P./Cameraman : Rutger Storm
Offline studio : Kapsalon
Offline editor : Marc Bechtold
Online : Laurens Orij
Grading : Laurens Orij
Geluidstudio : Ambassadors
Geluidstechnicus : Rens Pluijm
Muziek : Sebastiaan Roestenburg (Ambassadors)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing