Haringparty IAA op 16 juni: nieuw talent en Hollandse Nieuwe

Haringparty IAA op 16 juni: nieuw talent en Hollandse Nieuwe
  • Bureaus
  • 25 mei 2016 @ 00:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingNieuwkomersEvenementReclame

IAA Nederland organiseert op 16 juni de derde editie van 'Hollandse Nieuwe’, de haringparty voor de reclame-industrie. Ook dit jaar staat naast het traditionele nieuwe haringhappen, ook Hollands nieuw talent op het menu dat hun frisse blik op het creatieve vak deelt met het publiek in een korte aanstekelijke pitch.

De moderator is net als vorig jaar Matthijs van den Broek. Het verse talent dat het podium zal betreden zijn: Tim Olland en Marie Louise Diekema, de winnaars van de zilveren ADCN-lamp Young Talent, Daan Koek, winnaar van de Dutch Marketing Talent 2016 Award,  Nick van de Hei, winnaar van de SWOCC-scriptieprijs en AMMA's YIM Award winnaar, Tijmen van der Meer.

Programma:

16.00 uur: Start en sprekers

18.00 uur: Borrel en haring

20:00 uur: Einde

Locatie: Mediacafé Pjotr, Jacob Bontiusplaats 9, 1018 LL Amsterdam

Tijdens de borrel wordt net als voorgaande jaren een vaatje nieuwe haring verloot. De opbrengst van dit vaatje gaat naar Plastic Whale, deze organisatie zet zich in voor plastic-vrij water en doet dit met zelfgemaakte boten van gevonden en gerecycled materiaal.

'Hollandse Nieuwe' is een initiatief van de IAA en wordt gesponsord door onder meer de Persgroep, Result, Bohemia en OVMedia. Kaarten voor de haringparty zijn verkrijgbaar op Eventbrite.com.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken