24Festival dit najaar opnieuw in Concertgebouw

24Festival dit najaar opnieuw in Concertgebouw
  • Bureaus
  • 9 jun 2016 @ 11:21
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementMarketingReclame

VEA en BVA organiseren dit najaar voor de zevende keer het 24Festival. Op 1 november 2016 vindt het festival plaats in alle zalen van het Concertgebouw in Amsterdam. Dit jaar komt de focus meer te liggen op educatie en toegankelijkheid.

Het 24Festival trekt jaarlijks zo'n 1.300 professionals aan uit de reclame-, communicatie-, marketing- en designbranche. Dit jaar wederom met de drie vaste hoofdonderdelen: Het Grote Marketing Congres, 24Academy en de uitreiking van de Effie Awards. Daarnaast worden er dit jaar ook twee programmaonderdelen toegevoegd. Zo is er veel te leren voor elke marketing- en communicatie professional door middel van presentaties van de dit jaar ingezonden Effie-cases. Ook is er het plan om een parallelevent aan het Effie-gala te organiseren, speciaal voor young professionals. Op die manier krijgt een grotere groep betrokkenen van de genomineerde cases de kans om bij de uitreiking aanwezig te zijn.

Marketingcongres

Het Grote Marketing Congres biedt al twee jaar lang aan meer dan 400 marketing- en reclameprofessionals de mogelijkheid om inspiratie op te doen en te netwerken. Het thema dit jaar is ‘Marketing in the fast lane’. Experts als Dave Trott (internationaal gelauwerd Creative Director en auteur) , Robert Bohemen (directeur Formule & Marketing, Blokker), Henk Jan Beltman (CCO van Tony Chocolonely), Hanneke Faber (CCO van Ahold), en Tex Gunning (voormalig topman van TNT) zullen vertellen hoe zij met innovaties omgaan. Jort Kelder is dit jaar de dagvoorzitter.

Effie Awards

Het hoogtepunt van de dag is de uitreiking van de Effie Awards. Het is de belangrijkste vakprijs in de marketing- en communicatiebranche die uitgereikt wordt aan de meest effectieve marketingcommunicatie cases. Dit jaar ligt er meer focus op educatie en inhoud van de Effies door de nieuwe plannen om marketing- en communicatieprofessionals inspireren door de laatste ontwikkelingen in het vak.

De productie is dit jaar wederom in handen van eventorganisatie Pino en #Verder.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken