Caroline van Hoof strategy director bij Kokoro Amsterdam
- Bureaus
- 22 jun 2016 @ 11:10
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieReclamePersonalia
- 22 jun 2016 @ 11:10
- Redactie Bureaus
Caroline van Hoof is per 1 juni aangesteld als strategy director bij reclamebureau Kokoro Amsterdam. Ze werkte voorheen als strategy director bij Publicis, UM en Mensch, waar zij ook partner was.
Van Hoof zal aan de slag gaan op Kokoro's key-accounts, Simyo, Transavia, Trouw, NLziet en Oxxio.
Rik Heijmen, partner en strategy director van Kokoro Amsterdam: 'We zijn 3,5 jaar geleden gestart met als missie om de harten van mensen te verbinden met de harten van merken. Om het beste creatief werk te maken waarin er een échte emotionele connectie gemaakt wordt, hebben we top-strategen nodig die het juiste inzicht kunnen vinden en kunnen omzetten in een ijzersterke strategie. Met Caroline hebben we nu zo'n top-strateeg in huis en kunnen we verder bouwen om van Kokoro het grootste onafhankelijke heartvertising bureau van Nederland te maken.'
Kokoro Amsterdam, opgericht in 2013, is een onafhankelijk reclamebureau dat gelooft dat mensen beslissingen maken op basis van emotie. Daarom heeft het bureau als missie om het hart van mensen te verbinden met het hart van merken.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing