Paul van Uden en Anne-Maro Huberts stappen over van Grey naar XXS Amsterdam
- Bureaus
- 8 jun 2016 @ 09:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieReclamePersonaliaCreatie
- 8 jun 2016 @ 09:36
- Redactie Bureaus
Het senior creatief team Paul van Uden en Anne-Maro Huberts stapt over van Grey naar XXS Amsterdam. Na het winnen van diverse (inter)nationale accounts als Schweppes, Basic-Fit, HEMA, Decathlon, Videoland en VakantieVeilingen heeft XXS het eigen team afgelopen jaar flink uitgebreid, onder meer met een creatief team van FHV BBDO.
Van Uden en Huberts deden hiervoor onder meer ervaring op bij Grey Benelux, Woedend, J. Walter Thompson en Impact BBDO Dubai, waar ze verantwoordelijk waren voor accounts als Aids Fonds, Nationale-Nederlanden, Volvo, Hendrick’s Gin en Johnson&Johnson. De afgelopen jaren heeft het team onder meer prijzen gewonnen bij de Esprix, New York Festival, ADC en de Webby's.
Vorige maand stapte de voormalige creative directors van FHV BBDO (René Verbong en John de Vries) ook al over naar XXS.
Piet Hein Smit, Founding Partner XXS Amsterdam: 'Wij kenden in 2015, net als het jaar ervoor, een groei van meer dan 20%. Dit jaar zijn we eveneens goed begonnen, we liggen vóór op onze prognoses. Met de komst van Paul en Anne-Maro en vorige maand John en René realiseren we onze ambitie om niet alleen de creatieve vloer te versterken maar vooral ook nog verder te innoveren.'
Van Uden en Huberts: 'XXS Amsterdam heeft het Nederlandse reclamelandschap weten te verrassen met het winnen van meer dan zes nieuwe accounts. Aan ons de taak om hier een creatief vervolg aan te geven en te blijven verrassen met nieuw en fris werk.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Anne-Maro Huberts
- bureau
- XXS Amsterdam
- XXS
- reclamebureau
- Paul van Uden
- overstap
- Grey
- creative director
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing