Creatief digitaal bureau Lijm opent haar deuren in Amsterdam

Creatief digitaal bureau Lijm opent haar deuren in Amsterdam
  • Bureaus
  • 5 aug 2016 @ 09:31
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Marketingcommunicatie

Amsterdam is een creatief digitaal bureau rijker: Lijm Amsterdam. Oprichters Lars Reimink en Lorenz de Valk spelen hiermee in op de fundamentele veranderingen die zij binnen het vakgebied zien. Lijm Amsterdam specialiseert zich in marketingcommunicatievraagstukken in de digitale hoek en werkt hierbij met een netwerk van 30 onafhankelijke professionals. Lijm Amsterdam wil bedrijven en merken helpen de snelle ontwikkelingen op digitaal vlak bij te houden.

Creatief manager en mede-eigenaar Lars Reimink: 'Steeds meer professionals in het reclamevak kiezen ervoor om te gaan freelancen om zo meer vrijheid en zelfstandigheid te hebben. Lijm wil een tastbare plek zijn waar deze groep van ervaren professionals voorzien wordt in hun behoefte aan een vaste en uitdagende stroom van opdrachten voor mooie merken.'

Lorenz de Valk, Commercieel manager en mede-eigenaar: 'We zien dat samenwerken met veel leveranciers organisatorisch niet ideaal is en het lastig maakt om consistent te blijven in je uitingen. Met Lijm als bureau heb je een strategisch partner en tegelijkertijd veel specialisten tot je beschikking. Wij nemen het projectmanagement voor onze rekening en bewaken de consistentie op het gebied van identiteit en kwaliteit. Zo krijg je het beste van twee werelden. Per uitdaging kijken we naar de beste match voor de opdracht, Lijm is dus de verbindende factor.'

'Met alle merkuitingen die je ziet per dag hebben losse flodders gewoonweg geen zin meer. Je moet het bekijken als een groter geheel. Als je door ons een app laat bouwen, denken we ook met je na over hoe je deze in de markt kan zetten. En als je hulp nodig hebt met een online strategie, dan kijken we ook graag buiten de digitale kaders.'

Daarnaast gelooft Lijm Amsterdam sterk in het samenbrengen van interne en externe communicatie. Uit eerdere ervaringen merken Lars en Lorenz dat er vaak kansen worden gemist op het gebied van campagnes doordat intern inefficiënt wordt gewerkt. Zij voeren daarom vooralsnog twee producten die dit probleem tackelen. De eerste is WhatzBiz, een ultraveilige messenger om medewerkers snel en risicoloos te laten communiceren. Daarnaast is er het Qollap platform. Dat is een sociaal kennissysteem voor communicatie en samenwerking binnen organisaties. Het unieke hieraan is dat het platform met behulp van een zelflerend systeem de kennis, ervaring en expertise van medewerkers in beeld brengt. 

www.lijm.amsterdam

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken