Exterion Media daagt reclamebureaus uit om deel te nemen aan Just DOOH it
- Bureaus
- 9 aug 2016 @ 09:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Creatie
- 9 aug 2016 @ 09:16
- Redactie Bureaus
Exterion Media heeft ruim 25 van de beste reclamebureaus van Nederland uitgedaagd om deel te nemen aan een nieuw project, genaamd 'Just DOOH it', waarbij DOOH verwijst naar Digital Out-of-Home. Doel van het project is om de kracht van digitale buitenreclame te laten zien en de mogelijkheden van dit medium optimaal te benutten.
Reclamebureaus J. Walter Thompson en Brand New Telly Industries trapten het project af. Met creatieve Full Motion video’s voor adverteerders Robijn, ING en Auping werd er afgelopen zaterdag ingehaakt op een tweetal thema’s: de wereldberoemde Gay Pride en de Olympische Spelen. Het project loopt nog tot begin 2017.
Meer dan 25 reclamebureaus werden gevraagd om creatieve Full Motion video’s in te zenden die inspelen op verschillende thema’s verspreid over de rest van het jaar, met als eerste thema’s de wereldberoemde Gay Pride en de Olympische Spelen. Reclamebureau J. Walter Thompson haakte afgelopen zaterdag dan ook creatief in op de Gay Pride met een campagne voor Robijn en Brand New Telly Industries deed dit voor ING. Daarnaast ontwikkelde Brand New Telly Industries ook een concept voor Auping om mee in te haken op de Olympische Spelen, die de creatieve afdeling van Exterion Media vervolgens digitaliseerde. De ingezonden video’s, waarvan de compilatie hieronder te zien is, werden op het gehele digitale netwerk van Exterion Media (ruim 500 schermen) uitgezonden. Aankomende thema’s zijn de start van het studentenjaar op 5 september en Prinsjesdag op 20 september.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing