NewsLab aan de slag voor Nederlandse Loterij
- Bureaus
- 11 aug 2016 @ 11:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRMarketingcommunicatie
- 11 aug 2016 @ 11:56
- Redactie Bureaus
Nederlandse Loterij heeft voor NewsLab gekozen voor al haar pr-activiteiten. Nederlandse Loterij, voortgekomen uit de fusie tussen de Nederlandse Staatsloterij en De Lotto, investeert met de opbrengst van haar kansspelen in de Nederlandse samenleving en schenkt aan sport en goede doelen die zich richten op lichaamsbeweging en gezondheid.
Nederland maakt via een multimediale campagne kennis met het nieuwe merk. Het symbool van deze campagne is de high-five: een gebaar dat staat voor triomf, het behalen van persoonlijke doelen en het delen van vreugde. De high-five is ook de rode draad in de tv-commercial waarmee de campagne op 13 juli van start ging.
Geïntegreerde aanpak
NewsLab is verantwoordelijk voor alle pr-activiteiten die onderdeel zijn van deze campagne. Hieraan geeft zij invulling op basis van een geïntegreerde aanpak, waarbij verschillende disciplines met elkaar samenwerken. De kick-off van de campagne viel samen met de teamoverdracht van Team NL, het Olympisch team van atleten dat op dit moment deelneemt aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
Renske de Laat, portfolio- en mediamanager van Nederlandse Loterij: “We hebben voor NewsLab gekozen vanwege de ervaring met, en het sterke geloof in de kracht van geïntegreerde communicatietrajecten. NewsLab is pragmatisch, strategisch, maar is ook een creatieve sparringpartner."
Isabelle Los, senior adviseur en MT-lid van NewsLab: “In de komende jaren gaat er veel veranderen in de kansspelmarkt. Door de nieuwe wet Kansspelen op Afstand wordt deze markt straks ook voor buitenlandse (online) aanbieders opengesteld. We vinden het een uitdaging om Nederlandse Loterij hierbij te begeleiden vanuit onze discipline."
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing