FinchFactor is nieuw PR-bureau van We Are Pi

- 2 sep 2016 @ 10:46
- Redactie Bureaus
FinchFactor is benoemd tot exclusieve mondiale PR-partner van het onafhankelijke reclamebureau We Are Pi. Deze nieuwe klant volgt op een periode van forse uitbreiding bij het PR-bureau, dat onlangs een tweede kantoor opende in Londen.
FinchFactor gaat nauw samenwerken met de oprichters van We Are Pi. Doel is om het bureauprofiel te versterken. We Are Pi wil een 'ideeënbedrijf' zijn dat 'thought leaders van de merken van morgen' voorziet van 'creatieve met een doel'. FinchFactor wil gaan inzetten op het spraakmakende werk van We Are Pi voor merken als Lego, Under Armour, Desperados (zie foto), Wrangler, Kipling, Paddy Power en TEDx.
Patrick Garvey, mede-oprichter van We Are Pi: 'We were born in the thick of the social era, where all the old rules of business were broken down, disrupted and forgotten. This means that disruption doesn’t scare us. We thrive on it. With a fearlessness and diverse range of bold stories to tell, we knew it was time to spark interest and kick start conversations with the media and peers. We are on a mission to bring purpose and innovation together by disrupting the norm, and are delighted to have FinchFactor on board to support us with this.'
Kerrie Finch, CEO van FinchFactor: 'We are long-term, unashamed fan-girls and guys of WE ARE Pi for their bold creativity, strategic smarts and all round industry-god status. We have been hounding them relentlessly for years to add some reputation management fire-power to their armory – and finally they succumbed.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht voor toegankelijkheid...
- Being There organiseert Insight Night Live: Humor maakt...
- Influencer bureau Content Icons aan de slag voor Unilever
- Alfen kiest Roots Network als Paid Search bureau
- [interview] Mary Hoogerbrugge: 'Iris Academy is een bijzondere...
- [interview] Merkstrateeg Hoes schrijft met Van den Eynden...
Laatste Nieuws
- Clementoni en #spon zetten in op... 09-06-2023
- Joe Public ontwikkelt eerste... 09-06-2023
- Uefa lanceert nieuwe... 09-06-2023
- Nieuwe campagne Expert gebruikt oud... 09-06-2023
- Buro N11 en B.made bundelen krachten09-06-2023
- Brecht Engels en Nick Koppen naar... 08-06-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing