TomTom lanceert wearables-campagne 'Get Going'

TomTom lanceert wearables-campagne 'Get Going'
  • Bureaus
  • 26 okt 2016 @ 10:25
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingCommercialsWearablesCampagnesMerken

TomTom is deze week gestart met ‘Get Going’, een grote advertentiecampagne ter ondersteuning van zijn sport-wearables. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het Amsterdamse bureau Pool Worldwide en is wereldwijd zichtbaar op tv, in bioscopen, magazines, online en op out-of-home reclame.

'Sinds 2011 maken we sportproducten die, door het wegnemen van barrières en het vieren van prestaties, mensen inspireren actiever te zijn', zegt Corinne Vigreux, mede-oprichter en directeur van TomTom Consumer. 'We waren de eerste die een hartslagmeter en een muziekspeler in een GPS-horloge verwerkten, zodat sporters hun zware smartphone thuis konden laten. We hebben recent de eerste fitnesstracker gelanceerd die lichaamssamenstelling meet en sporters vertelt of hun activiteiten effect hebben. We zijn ontzettend trots om met deze ‘Get Going’-campagne TomTom Sports nog beter op de kaart te zetten.'

'Deze campagne is een mijlpaal voor ons merk', zegt Patrick Stal, VP marketing voor TomTom Sports. 'Het laat zien dat TomTom Sports de wensen vervult van alle sporters, ongeacht of ze net beginnen of trainen voor een marathon. We claimen hierbij onze plek in de sportwereld.TomTom Sports is er niet om te schreeuwen dat je iets onmogelijks moet bereiken, laat andere sportmerken dat maar doen. Wij helpen waar mensen het echt nodig hebben: aan het begin, waar excuses bedacht worden. Wij willen het merk zijn dat mensen inspireert ‘to get going’, en die eerste stap te zetten, hoe klein of groot die ook is.'

Credits

Opdrachtgever: TomTom Sports
Verantwoordelijk bij klant: Patrick Stal, Kelly McConville   
Concept: Pool Worldwide
Creatieve strategie: Pool Worldwide
Account: Pool Worldwide
Producent: Sio van Bochove
Productie: Pool Worldwide
Regie: Paul Meijer
Producer: Sio van Bochove
Montage: Robert van Ees
Geluid/postproductie: The Ambassadors



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken