Ineke Koornstra start bij PIP Partners in Production
- Bureaus
- 9 dec 2016 @ 10:15
- Link
-
Alie Sierkstra
freelance journalist
MarketingTribune - PromotiePersonalia
- 9 dec 2016 @ 10:15
- Alie Sierkstra
Ineke Koornstra wordt Senior Production Consultant bij Partners in Production. PIP ondersteunt merken bij het inkopen van creatie en productie.
Per half januari start Ineke Koornstra bij Partners in Production. Zij komt van Indie, waar zij Head of Operations was. Ineke wordt Senior Production Consultant bij PIP. Sinds haar oprichting in 2008 ondersteunt PIP merken bij het inkopen van creatie en productie. Hierdoor kunnen zij maximaal resultaat halen uit de budgetten en relaties. PIP is werkzaam op het gebied van video- en commercialproductie, fotografie, digital- en eventproducties.
Merken maken steeds meer content, zodat het belangrijk is om deze efficiënt te laten produceren en te weten hoe je de beschikbare recources en talenten het beste kunt gebruiken. De markt voor content, creatie en productie is volop in beweging. PIP helpt merken om grip krijgen op het resultaat en de bestedingen. Met de komst van Koornstra kan Partners in Production haar service verbreden. Naast consulting op producties levert PIP steeds vaker support bij de-coupling processen, het maken van afspraken met preferred suppliers, contract support, leverancier selectie en roster management; het selecteren van de juiste partners voor het beste resultaat. Ook op global merken is een groeiende vraag te zien.
Als senior bureauproducer met ruim 25 jaar productie-ervaring is Koornstra vertrouwd met het landschap van reclame en productie. Zij zal de klanten van PIP breed support geven.
Koornstra: 'Aan de bureauzijde heb ik meerdere malen met PIP samengewerkt en zie dat PIP waarde toevoegt door als gids en geweten op te treden tussen merken, bureaus en/of leveranciers in een landschap dat voor merken lastig te beoordelen en te sturen is. Er zijn zeer veel aanbieders, er is veel jargon en techniek en het is een steeds veranderende markt. Door het verduidelijken van de vraag, het zorgen voor een transparant proces en heldere begrotingen, het voorkomen van ruis en het bieden van een scherpe blik op de quotes en productie aanpak, zorgt PIP voor maximaal resultaat onderaan de streep. Ik vind het superleuk om mijn jarenlange ervaring nu als Pipper in te zetten en merken direct te kunnen ondersteunen.'
PIP werkt samen met onder andere: KPN, McDonald’s, Verkade, NS, PON, Eneco, Wehkamp, De Nederlandse Loterij, ING Bank, Vodafone, Friesland Campina, Ziggo, ABN AMRO, Heineken, Vrumona, SNS, GrandVision, Essent en global merken van Jacobs Douwe Egberts en Heineken International.
-
Alie Sierkstra
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: freelance journalist
- Website:https://aliesierkstra.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing