Ineke Koornstra start bij PIP Partners in Production

Ineke Koornstra start bij PIP Partners in Production
  • Bureaus
  • 9 dec 2016 @ 10:15
  • Link
  • Alie Sierkstra
    Alie Sierkstra

    freelance journalist
    MarketingTribune
  • PromotiePersonalia

Ineke Koornstra wordt Senior Production Consultant bij Partners in Production. PIP ondersteunt merken bij het inkopen van creatie en productie.

Per half januari start Ineke Koornstra bij Partners in Production. Zij komt van Indie, waar zij Head of Operations was. Ineke wordt Senior Production Consultant bij PIP. Sinds haar oprichting in 2008 ondersteunt PIP merken bij het inkopen van creatie en productie. Hierdoor kunnen zij maximaal resultaat halen uit de budgetten en relaties. PIP is werkzaam op het gebied van video- en commercialproductie, fotografie, digital- en eventproducties.

Merken maken steeds meer content, zodat het belangrijk is om deze efficiënt te laten produceren en te weten hoe je de beschikbare recources en talenten het beste kunt gebruiken. De markt voor content, creatie en productie is volop in beweging. PIP helpt merken om grip krijgen op het resultaat en de bestedingen. Met de komst van Koornstra kan Partners in Production haar service verbreden. Naast consulting op producties levert PIP steeds vaker support bij de-coupling processen, het maken van afspraken met preferred suppliers, contract support, leverancier selectie en roster management; het selecteren van de juiste partners voor het beste resultaat. Ook op global merken is een groeiende vraag te zien.

Als senior bureauproducer met ruim 25 jaar productie-ervaring is Koornstra vertrouwd met het landschap van reclame en productie. Zij zal de klanten van PIP breed support geven.

Koornstra: 'Aan de bureauzijde heb ik meerdere malen met PIP samengewerkt en zie dat PIP waarde toevoegt door als gids en geweten op te treden tussen merken, bureaus en/of leveranciers in een landschap dat voor merken lastig te beoordelen en te sturen is. Er zijn zeer veel aanbieders, er is veel jargon en techniek en het is een steeds veranderende markt. Door het verduidelijken van de vraag, het zorgen voor een transparant proces en heldere begrotingen, het voorkomen van ruis en het bieden van een scherpe blik op de quotes en productie aanpak, zorgt PIP voor maximaal resultaat onderaan de streep. Ik vind het superleuk om mijn jarenlange ervaring nu als Pipper in te zetten en merken direct te kunnen ondersteunen.'

PIP werkt samen met onder andere: KPN, McDonald’s, Verkade, NS, PON, Eneco, Wehkamp, De Nederlandse Loterij, ING Bank, Vodafone, Friesland Campina, Ziggo, ABN AMRO, Heineken, Vrumona, SNS, GrandVision, Essent en global merken van Jacobs Douwe Egberts en Heineken International.

www.partnersinproduction.com

Alie Sierkstra

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken