Wilbert Witkamp (Yellowbrick) start bedrijf Merk en Media

Wilbert Witkamp (Yellowbrick) start bedrijf Merk en Media
  • Bureaus
  • 9 jan 2017 @ 09:42
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaMerkenPersonaliaStrategie

Yellowbrick-directeur Wilbert Witkamp begint na elf jaar voor zichzelf. Hij start op 19 januari 2017 zijn eigen netwerkorganisatie Merk en Media, waar hij een verbindende factor wordt bij het in de markt zetten van sterke merken.

Met de oprichting op 1 maart 2006 is Witkamp bij Yellowbrick gestart als directeur. Yellowbrick wist onder zijn leiding partijen zoals ANWB, ICS, Shell, Q-Park, Hertz en FBTO aan zich te binden Als Chief Marketing & Communication Officer van de internationale holding Yellowbrick International B.V. heeft Witkamp zich de laatste jaren toegelegd op de wereldwijde Marketing en Communicatie van de ‘mobiel parkeren’-merken Whoosh en Yellowbrick. 

Wilbert Witkamp (52) specialiseerde zichzelf in de wereld van de media en merken. Zo was hij voorafgaand aan zijn start bij Yellowbrick van 1998 tot en met 2005 werkzaam in Toronto, Canada waar hij o.a. verantwoordelijk was voor het Looney Tunes label van Warner Brothers in een aantal consumentencategorieën voor de markten USA en Canada. Per 19 januari 2017 start hij samen met diverse specialisten die actief zijn in de consumenten-marketing en -communicatie branche de netwerkorganisatie Merk en Media

Yellowbrick heeft onder leiding van Witkamp in 2006 ‘bricken’ geïntroduceerd in Nederland. Klanten kunnen bricken - starten en stoppen van parkeren – op straat, bij Q-Park garages, Q-Park P+R terreinen en bij Schiphol.
 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken