Wilbert Witkamp (Yellowbrick) start bedrijf Merk en Media
- Bureaus
- 9 jan 2017 @ 09:42
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediaMerkenPersonaliaStrategie
- 9 jan 2017 @ 09:42
- Redactie Bureaus
Yellowbrick-directeur Wilbert Witkamp begint na elf jaar voor zichzelf. Hij start op 19 januari 2017 zijn eigen netwerkorganisatie Merk en Media, waar hij een verbindende factor wordt bij het in de markt zetten van sterke merken.
Met de oprichting op 1 maart 2006 is Witkamp bij Yellowbrick gestart als directeur. Yellowbrick wist onder zijn leiding partijen zoals ANWB, ICS, Shell, Q-Park, Hertz en FBTO aan zich te binden Als Chief Marketing & Communication Officer van de internationale holding Yellowbrick International B.V. heeft Witkamp zich de laatste jaren toegelegd op de wereldwijde Marketing en Communicatie van de ‘mobiel parkeren’-merken Whoosh en Yellowbrick.
Wilbert Witkamp (52) specialiseerde zichzelf in de wereld van de media en merken. Zo was hij voorafgaand aan zijn start bij Yellowbrick van 1998 tot en met 2005 werkzaam in Toronto, Canada waar hij o.a. verantwoordelijk was voor het Looney Tunes label van Warner Brothers in een aantal consumentencategorieën voor de markten USA en Canada. Per 19 januari 2017 start hij samen met diverse specialisten die actief zijn in de consumenten-marketing en -communicatie branche de netwerkorganisatie Merk en Media.
Yellowbrick heeft onder leiding van Witkamp in 2006 ‘bricken’ geïntroduceerd in Nederland. Klanten kunnen bricken - starten en stoppen van parkeren – op straat, bij Q-Park garages, Q-Park P+R terreinen en bij Schiphol.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing