T-Mobile gaat samenwerken met Gorillaz
- Bureaus
- 24 mrt 2017 @ 10:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 24 mrt 2017 @ 10:04
- Redactie Bureaus
Het moederbedrijf van T-Mobile, Deutsche Telekom, slaat de handen ineen met de band Gorillaz. De samenwerking komt voort uit Telekom Electronic Beats, het internationale muziekproject van Deutsche Telekom, en heeft als doel in heel Europa een nieuwe manier van muziekbeleving te creëren.
Om het nieuwe Gorillaz-album Humanz - dat op 28 april aanstaande uitkomt - te vieren, lanceert Deutsche Telekom een campagne die toont hoe het creatieve gebruik van nieuwe technologieën een muziekervaring kan versterken. Het eerste resultaat van dit initiatief is een Augmented Reality-applicatie die gebruikers toegang tot exclusieve Gorillaz-content verschaft. Verder wordt er nog een aantal concerten in diverse regio's aangekondigd.
Niamh Byrne, Gorillaz-manager van Eleven Management: 'De magie van Gorillaz is dat ze zowel echt als virtueel zijn, een kenmerk dat het vernieuwende team van Telekom Electronic Beats goed heeft begrepen. Ze hebben een gedurfde stap in een onbekende richting gezet om zo onze visie te verwezenlijken.'
Gorillaz-lid Jamie Hewlitt: 'De samenwerking met Deutsche Telekom heeft ons in staat gesteld om te experimenteren, ontdekken en onze dromen tot leven te brengen.'
Wolfgang Kampbartold, Vice President of International Market Communications bij Deutsche Telekom: 'We zijn er trots op dat de band ons heeft gevraagd om via Telekom Electronic Beats zoveel mogelijk mensen deze compleet nieuwe vorm van Gorillaz' muziek te laten ervaren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing