Cloudfactory maakt internationaal werk voor Heinekens cidermerk Strongbow

Cloudfactory maakt internationaal werk voor Heinekens cidermerk Strongbow
  • Bureaus
  • 5 mei 2017 @ 08:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Creatief bureau Cloudfactory, dat eerder onder andere Go Places voor Heineken maakte, heeft nieuw werk gemaakt voor Heinekens cidermerk Strongbow. Naast een internationale film (met de Nederlandse Hollywood-cameraman Hoyte van Hoytema, in Mexico City), heeft Cloudfactory aandacht besteed aan storydoing en aan iets goeds doen voor de wereld.

Het hogere doel van klant Strongbow is om steden te verrijken met natuur – en om anderen aan te sporen hetzelfde te doen. Cloudfactory heeft dat gedaan door de droom van 2 natuurkunstenaars te verbeelden en de droom van 1 van de 2 daadwerkelijk te verwezenlijken.

Gisteren is in New York het project Swale gedoopt: een drijvende boomgaard waarop bezoekers appels kunnen plukken, maar ook eetbare planten kunnen proeven. Of zoals de voice-over in de making of zegt: 'what could be more unexpected than an apple orchard on a barge circling NYC?'.

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken