Fitzroy verbeeldt Grolsch Radler met echt citroensap
- Bureaus
- 15 mei 2017 @ 11:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingCampagnesMerkenCreatie
- 15 mei 2017 @ 11:02
- Redactie Bureaus
Om duidelijk te maken dat Grolsch 0.0% Radler met echt citroensap wordt gemaakt, ontwikkelde reclamebureau Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap. De nieuwe campagne is behalve op televisie, via online video en in de bioscoop, ook te zien via digitale billboarding op snelwegen, metro- en treinstations en digitale advertenties.
Grolsch 0.0% Radler is een volwassen alternatief voor frisdrank. Het is echt gebrouwen, met echt vruchtensap zodat het een echt frisse smaak heeft. Het proces dat gevolgd wordt is een natuurlijk proces dat al duizenden jaren door de mens wordt gedaan: brouwen met water, gist, mout en hop. Daarbij ontstaat een natuurlijk koolzuur dat wordt gemixt met echt vruchtensap.
Jaap Sühre, marketing manager Radler, Kornuit & Portfolio Brands: 'Toen het idee werd gepresenteerd was ik direct verkocht. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk dan we in eerste instantie dachten. Eigenlijk moeten we vanaf nu al onze uitingen van echt citroensap maken.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Grolsch Radler
- Fitzroy
- Grolsch
- ontwerp
- citroensap
- Radler
- frisdrank
- campagne
- reclame
- uitingen
- design
- citroen
- bier
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing