Boomerang Agency breidt uit met 13 nieuwe werknemers

Boomerang Agency breidt uit met 13 nieuwe werknemers
  • Bureaus
  • 12 jun 2017 @ 12:06
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Personalia

Boomerang Agency is groeiende. Het bureau heeft de afgelopen maanden dertien nieuwe werknemers aangenomen en komt met deze uitbreiding uit op ruim 75 man sterk. Een groei van vijftig procent ten opzichte van 2016.

In totaal zijn er vier projectmanagers, vier creatieven, twee community managers, een mediastrateeg, een marketing & communicatie manager en een editor aangenomen. Vanwege de groei van het kantoor zal een extra verdieping aan de Wilgenweg in Amsterdam in gebruik worden genomen.

Marrie de Priester, Mark de Louw, Daan van der Heijden, Wessel Molenkamp, Stefanie de Boer, Nia Philips en Robbert Maruanaija gaan het creatieve team versterken. Pim van Kempen is aangetrokken als editor. Melanie Bouwman, Annelena Hartmann, Yanna Panagopoulos en Anouk Facee Schaeffer zijn aangenomen als projectmanagers en producenten. Maartje Weijers is aangenomen als marketing & communicatie manager van het bureau. De nieuwe teamleden hebben verschillende internationale achtergronden.

Alexander Veltman, oprichter Boomerang, laat weten: 'Deze aanvulling is hard nodig. Inmiddels hebben we dit jaar na de uitreiking van de Beste Social Awards in totaal acht awards in de wacht weten te slepen voor ons werk voor onder andere Heineken, Samsung, Rijksmuseum en Taskforce Kindermishandeling. Een kroon op het harde werk van het team. De verschillende nationaliteiten van onze talenten en diverse culturele achtergronden brengen een mooie mix van creativiteit teweeg. Dit sluit mooi aan bij de (inter)nationale merken waar we voor werken.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken