TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport
  • Bureaus
  • 9 jun 2017 @ 08:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

In Nederland zijn er 5 miljoen actieve sporters. 1,7 miljoen van deze sporters zijn mensen met een handicap die – in meer of mindere mate - extra ondersteuning nodig hebben. Voor hen is even gaan sporten niet vanzelfsprekend. Dat is het uitgangspunt voor de reclamecampagne van reclamebureau TBWA\NEBOKO voor Fonds Gehandicaptensport. In de commercial zien we een zwemmer die wordt geconfronteerd met alle obstakels in een sportcomplex dat niet ingericht is voor gehandicaptensport.

Voor hem is het een hele sport om te gaan sporten.

Doel van de campagne is awareness. Daarnaast roept Fonds Gehandicaptensport op tot doneren. De financiële middelen zullen onder andere als subsidies beschikbaar worden gesteld aan sportverenigingen ter verbetering van de toegankelijkheid van sportaccommodaties en het regelen van passend vervoer en begeleiding voor sporters.

De eerste uitingen zijn in juni te zien op tv en online.

CREDITS

Klant: Fonds Gehandicaptensport | Verantwoordelijk bij klant: Monica van Harn | Bureau: TBWA\NEBOKO | Productiemaatschappij: BONKERS | Productie: Saskia Kok, Jan Jinek | Regisseur: Bram Schouw | DOP: Ruben Impens | Edit: Annelien Wijnbergen | Muziek: Merlijn Snitker | Geluid: Feike de Wit, Soundcircus | Search: Jeff Richaerts | Online & Grading: Laurens Orij, Crabsalad

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken