Roorda start social content hub

Roorda start social content hub
  • Bureaus
  • 12 jul 2017 @ 15:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaPersonaliaStrategieCreatieContent

Roorda Reclamebureau groeit. Afgelopen half jaar won het bureau onder meer de pitches voor Superunie (lancering van private brand g’woon) en voor de campagne van de gezamenlijke goede doelen. Daarnaast gaat Roorda ook aan het werk voor De Kuyper Likeuren. Het bureau breidt nu uit en start bovendien een speciale social content hub.

Daarom versterkt Roorda deze zomer de vloer met vier nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho (voorheen The Oddshop) begonnen en op account start Michelle de Vos, voorheen werkzaam voor JWT en Sunshine & Sausages.

Aangezien het creëren van content en activatie een steeds groter onderdeel van het Roorda werk is, zijn Bonnie van den Heuvel (voorheen Vice) en Gilliano Nijman (voorheen zelfstandig creatief en cameraman) aangesteld. Samen met Roorda’s Interactive consultant Claire du Pon vormen zij de nieuwe social content hub en managen, creëren en produceren zij de social content voor merken als g’woon, NIX18, Bont voor Dieren, vanAnaarBeter en Tel mee met Taal.

Joeri Jansen, creative director van Roorda: 'Online en offline activatie spelen een steeds grotere en vanzelfsprekende rol in al onze campagnes. We hebben hiervoor de afgelopen jaren een snelle en zeer efficiënte manier van produceren ontwikkeld. Deze nieuwe manier van werken past heel goed bij de jonge generatie content makers. We zijn trots dat we dit jonge zelfstandige talent aan Roorda kunnen binden en kijken uit naar de inspirerende samenwerking.'

V.l.n.r.: Gilliano Nijman, Bonnie van den Heuvel, Dino Kho en Michelle de Vos. (Fotografie: Jacqueline Krijnen)

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken