Sanex test reflexen op Share a Perfect Day
- Bureaus
- 6 jul 2017 @ 10:26
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PromotieMerkenEvenementActivatie
- 6 jul 2017 @ 10:26
- Redactie Bureaus
Sanex heeft afgelopen weekend een nieuwe productlijn geactiveerd op het evenement Share a Perfect Day. Om Sanex Zero% onder de aandacht te brengen, werden de reflexen van beursbezoekers getest in een windturbine.
Afgelopen weekend vond Share a Perfect Day plaats. Bezoekers aan dit grootse meerdaagse evenement, werden op de Sanex-stand getest op hun reflexen. Op de stand stond Sanex Zero% centraal, een productlijn waar overbodige chemische ingrediënten uit zijn gehaald.
Onder het thema ‘Haal alles eruit voor je huid’ werden bezoekers uitgedaagd om dat óók te doen. Letterlijk. Op de stand stond een wervelwindcabine, de huidcel, waarin witte ballen in het rond vlogen, maar ook felgekleurde ‘chemische’ ballen. Wie in 45 seconden minimaal 10 chemische ballen eruit kon halen, won een Sanex Zero% pakket. Een stormachtige beleving van de productpropositie dus. De stand en activatie werden ontwikkeld door Wubbe.
Credits
Klant: Colgate-Palmolive Nederland | Bureau: Wubbe | Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems | Strategie: Robbert Heijsman | Verantwoordelijk bij klant: Jorine Koelemeijer, Esther van Zeelst
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing