Selma Koedijk nieuwe CCO van Creative Media Network

Selma Koedijk nieuwe CCO van Creative Media Network
  • Bureaus
  • 6 jul 2017 @ 11:56
  • 17966 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieE-commercePersonaliaSales

Selma Koedijk is per 1 juli aangesteld als Chief Commercial Officer (CCO) van Creative Media Network. Ze maakt naast CEO Jurrijn Laan, Ingmar Engelsma (COO), Simon Windt (CTO) en Edward Hölsken (CSO) deel uit van de directie van het full-service omnichannel-bureau in Haarlem. Binnen de directie is Koedijk verantwoordelijk voor commercie. Haar functie is ingericht vanwege de sterke groeiambities van CMN.

Koedijk (43) werkte onder andere bij Bidfood (voorheen Deli XL) en Meal Company voordat zij Creative Media Network als Client Service Director in 2016 versterkte. Tevens was ze eerder in haar carrière werkzaam voor Nefli Groep, onderdeel van CMN, als account manager voor Kruidvat.

Creative Media Network is een creatief full-service bureau dat zorgt voor een gestroomlijnd proces voor een efficiënt en optimaal resultaat. Creative Media Network is werkzaam in uiteenlopende branches van retail tot webshops. Nefli, Casper Lourens, mediaBunker, GlanceMedia en GlanceCasting bundelen hun krachten onder de naam Creative Media Network. Door de samenwerking bieden de verenigde bedrijven een ultiem totaalpakket op het gebied van video, fotografie, branding, casting, design en content management. CMN werkt onder andere voor klanten als Kruidvat, Witteveen, Bidfood, Formido, De Bijenkorf en Spar. 

'Visie op customer value'

Jurrijn Laan, CEO van CMN: 'Ik ben verheugd dat Selma onderdeel uitmaakt van ons directieteam. Ze is ambitieus en heeft een sterke visie op het creëren van customer value. Met de werkervaring die zij meebrengt en haar enorme netwerk, hebben we een perfecte match met de behoefte en groeipotentie die CMN heeft.'

Koedijk: 'Mijn ambitie is om CMN op de kaart te zetten als dé partij die alles uit handen kan nemen op het gebied van het marketingproductieproces. Of dat nu in markten is waar wij al een stevige positie hebben, of in markten waar we relatief onbekend zijn. Daarnaast wil ik in deze digitale wereld duidelijk focus houden op de ‘human touch’. Immers, zowel binnen CMN als bij onze klanten zijn het de mensen die het verschil maken.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken