Icemedia ontwikkelt interactieve campagne DFDS Seaways

Icemedia ontwikkelt interactieve campagne DFDS Seaways
  • Bureaus
  • 28 aug 2017 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteDigitaalInteractieCampagnes

DFDS Seaways heeft Icemedia gevraagd om een campagne te ontwikkelen voor consumenten die specifiek buiten de schoolvakanties met vakantie kunnen gaan. De 'Indian Summer Time'-campagne is een interactieve campagne met als doel om bezoekers van de website op een visuele manier kennis te laten maken met Groot-Brittannië en van daaruit direct hun ideale nazomervakantie te kunnen boeken.

De aantrekkelijk vormgegeven campagne vraagt de gebruiker in de vorm van een test om in een aantal rondes een keuze te maken uit kleurrijke nazomerbeelden uit Schotland en Engeland. Aan het einde van de test toont de applicatie of de geïnteresseerde meer een type is voor een Schotse dan wel een Engelse 'Indian Summer Time'. Direct daarna krijgt de deelnemer via email informatie over de bestemmingen en mogelijkheden om te boeken.

Alle deelnemers maken tevens kans op een gratis overtocht met DFDS naar Groot-Brittannië. Na een week hebben al 3.000 mensen de website bezocht en bedraagt de conversie van bezoeker tot deelnemer 65%. De campagne loopt nog ruim een maand.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken