Openhartige seks-campagne van Woedend voor Soa Aids
- Bureaus
- 11 aug 2017 @ 16:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ContentVideoMaatschappijCampagnes
- 11 aug 2017 @ 16:19
- Redactie Bureaus
'Seks valt of staat met communiceren', vertelt Orlando in een openhartig interview met Sanne Vogel. Orlando is homo en geeft seksworkshops aan vrouwen: ‘How to please a man’. Want van wie kun je dat nou beter leren dan van een zeer ervaren homoman? Orlando is een van de drie bijzondere mannen die geïnterviewd wordt voor een campagne van reclamebureau Woedend voor Soa Aids Nederland.
In deze door Woedend! ontwikkelde campagne wil Man tot Man laten zien dat seks en seksualiteit voor iedereen een andere betekenis heeft, maar dat volledige vaccinatie tegen hepatitis B voor iedereen van belang is. Naast Orlando, praten ook Saro en Guido openhartig over hun lifestyle, seksleven én over hepatitis B.
Saro was voorbestemd om Imam te worden in Iran, maar moest vanwege zijn geaardheid vluchten uit zijn thuisland. Guido is filosofie- en kunstgeschiedenisstudent en voelt zich nog niet altijd op zijn gemak bij andere mannen. Sanne: ‘Het was te gek om deze drie portretten te mogen maken. Ik heb de mannen echt leren kennen en ik hoop dat de kijker net zo veel van ze gaat houden als ik.’
Credits
Klant: Soa Aids Nederland | Bureau: Woedend! | Verantwoordelijk bij klant: Arjan van Bijnen | Regie: Sanne Vogel | Producer: Roos Blank via Czar Jr. | DOP: Dionne Cats en Martijn Melis | Sound: Tjeerd Melchers | Production assistants: Mouayad, Julian Dijkema, David Vis
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Soa Aids Nederland
- Hepatitis B
- Orlando
- homo
- interviews
- seks
- Saro
- Woedend
- Aids
- video
- seksualiteit
- Guido
- homoseksualiteit
- vaccinatie
- Soa
- campagne
- Man Tot Man
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing