Openhartige seks-campagne van Woedend voor Soa Aids

Openhartige seks-campagne van Woedend voor Soa Aids
  • Bureaus
  • 11 aug 2017 @ 16:19
  • 32072 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ContentVideoMaatschappijCampagnes

'Seks valt of staat met communiceren', vertelt Orlando in een openhartig interview met Sanne Vogel. Orlando is homo en geeft seksworkshops aan vrouwen: ‘How to please a man’. Want van wie kun je dat nou beter leren dan van een zeer ervaren homoman? Orlando is een van de drie bijzondere mannen die geïnterviewd wordt voor een campagne van reclamebureau Woedend voor Soa Aids Nederland.

In deze door Woedend! ontwikkelde campagne wil Man tot Man laten zien dat seks en seksualiteit voor iedereen een andere betekenis heeft, maar dat volledige vaccinatie tegen hepatitis B voor iedereen van belang is. Naast Orlando, praten ook Saro en Guido openhartig over hun lifestyle, seksleven én over hepatitis B.

Saro was voorbestemd om Imam te worden in Iran, maar moest vanwege zijn geaardheid vluchten uit zijn thuisland. Guido is filosofie- en kunstgeschiedenisstudent en voelt zich nog niet altijd op zijn gemak bij andere mannen. Sanne: ‘Het was te gek om deze drie portretten te mogen maken. Ik heb de mannen echt leren kennen en ik hoop dat de kijker net zo veel van ze gaat houden als ik.’

Credits

Klant: Soa Aids Nederland | Bureau: Woedend! | Verantwoordelijk bij klant: Arjan van Bijnen | Regie: Sanne Vogel | Producer: Roos Blank via Czar Jr. | DOP: Dionne Cats en Martijn Melis | Sound: Tjeerd Melchers | Production assistants: Mouayad, Julian Dijkema, David Vis




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken