Fitzroy ontwikkelt 'knagende stemmetjes' campagne voor Knab
- Bureaus
- 6 sep 2017 @ 10:18
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsTelevisieRadioOnline
- 6 sep 2017 @ 10:18
- Redactie Bureaus
Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’. In de televisiecommercial staan de knagende stemmetjes over het regelen van je geldzaken centraal.
Media-inzet: televisie, online en radio.
Anne Ruth Groen, Manager Merk & Communicatie van Knab: 'Bij alles wat we doen hebben we één leidende gedachte: worden onze klanten hier blij van? Onze missie is dat klanten financiële gemoedsrust ervaren met behulp van onze producten en service. We komen continu met klantgerichte, nieuwe initiatieven waardoor we steeds minder als ‘alleen die online bank’ worden beschouwd. Dat is goed en dat willen we uitdragen met deze nieuwe campagne.'
Marnix Tiggeloven, oprichter Fitzroy: 'In deze televisiecommercial staat peace of mind centraal. Hiervoor hebben we gebruikgemaakt van knagende stemmetjes over geldzaken. Want iedereen heeft deze. We willen Knab neerzetten als een financiële dienstverlener – en dus niet alleen een bank – die zorgt voor de nodige gemoedsrust. Hoe? Door het gewoon voor je te regelen. Alleen zo worden die vervelende stemmetjes vanzelf het zwijgen opgelegd.'
Credits:
Opdrachtgever: Knab | Bureau: Fitzroy Amsterdam | RTV Producer: Fatima Engelhard | Productie: Dpplr | Producer: Niels Visser | Regie: Nils Vleugels | DOP: Stephan Polman | Editor: Wouter van Luijn | Online / grading: Dpplr | Animaties: Seb Ikso, Laurène Boglio, Ruben Labree (Dpplr), Ewoud Visser (Dpplr) | Geluid: Stephan Bakker (M-ost)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing