Havas Lemz trapt af voor Bolletje met 'coole' commercial
- Bureaus
- 27 sep 2017 @ 00:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodMerkenCommercialsCampagnes
- 27 sep 2017 @ 00:04
- Redactie Bureaus
Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is deze week het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers van Bolletje. Of zoals die ene coole juf zegt: 'Perfect!'
Centraal staat het bakkersambacht van de bakkers van Bolletje en hun inventiviteit. De bakkers hebben altijd een eigentijds antwoord op de behoeften van Nederlandse consumenten. Met natuurlijke producten die voedzaam, verantwoord en verrassend zijn.
In de campagne richten mensen zich rechtstreeks tot Bolletje. De vraag is voor de bakkers het startsein om aan de slag te gaan en met het perfecte product terug te komen. Zoals de nieuwe Lichte Crackers: lekker licht en dun, maar toch boordevol vezels en dus voedzaam.
In de komende tijd wordt door Havas Lemz verder invulling gegeven aan de strategie en campagne, samen met Millford en Mediaxplain.
Credits
Bureau: Havas Lemz
Verantwoordelijk bij klant: Sándor van Mil
Agency Producer: Vanessa Janssen
Regie: Sven Super
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Producer: Arjan Oosterveen
D.O.P.: Rutger Storm
Offline montage: Marc Bechtold - Kapsalon editing & hard cuts
Postproductie: Postoffice Amsterdam
Sound: Kees Kroot - Soundcircus
Casting: Groen Casting
Mediabureau: Mediaxplain
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing