Merk-experts Roland van Kralingen en Andy Mosmans lanceren Instituut for Branding and Business Development

Merk-experts Roland van Kralingen en Andy Mosmans lanceren Instituut for Branding and Business Development
  • Bureaus
  • 20 sep 2017 @ 00:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenStrategieInnovatieMarketing

Het Institute for Branding and Business Developement (IBBD) opent op 26 september zijn deuren in het Baarnse kasteel Groeneveld. Het IBBD is een initiatief van Laurens Sloot, Marcel van Aalst (samen de directie van EFMI Business School), Andy Mosmans en Roland van Kralingen.

Het IBBD is opgericht om organisaties en merkprofessionals te ondersteunen bij vraagstukken op het gebied van merkgericht ondernemen. De achterliggende gedacht is dat organisaties succesvoller zijn als hun merken het centrale uitgangspunt vormen bij strategische keuzes, ondernemen en business development.

De eerste activiteit van het IBBD is het Brand Executive Platform (BExP), een kennisplatform waar merk- en marketingprofessionals hun kennis en visie op het gebied van markt- en merk georiënteerd ondernemen kunnen verrijken, uitwisselen en bediscussiëren.

Het BExP verzorgt vier topcolleges per jaar waar thought leaders uit de wetenschap, consultancy en het bedrijfsleven in een mix van theorie en praktijk hun visie en ideeën uitwisselen met de deelnemers.

Het eerste college op dinsdag 26 september gaat over Startup branding en wordt verzorgd door Andy Mosmans, auteur van het recente managementboek ‘Startup Branding’, en Jochem Wijnands, oprichter van het peer-to-peer boekingsplatform TRVL. Roland van Kralingen trapt het college inhoudelijk af met een inleiding over The State of the Art in Branding. De eerstvolgende drie colleges gaan, onder voorbehoud, over Purpose Branding (28 november 2017), Digital Branding (6 maart 2018) en Brand Based Innovation (19 juni 2018).

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken