Merk-experts Roland van Kralingen en Andy Mosmans lanceren Instituut for Branding and Business Development
- Bureaus
- 20 sep 2017 @ 00:14
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenStrategieInnovatieMarketing
- 20 sep 2017 @ 00:14
- Redactie Bureaus
Het Institute for Branding and Business Developement (IBBD) opent op 26 september zijn deuren in het Baarnse kasteel Groeneveld. Het IBBD is een initiatief van Laurens Sloot, Marcel van Aalst (samen de directie van EFMI Business School), Andy Mosmans en Roland van Kralingen.
Het IBBD is opgericht om organisaties en merkprofessionals te ondersteunen bij vraagstukken op het gebied van merkgericht ondernemen. De achterliggende gedacht is dat organisaties succesvoller zijn als hun merken het centrale uitgangspunt vormen bij strategische keuzes, ondernemen en business development.
De eerste activiteit van het IBBD is het Brand Executive Platform (BExP), een kennisplatform waar merk- en marketingprofessionals hun kennis en visie op het gebied van markt- en merk georiënteerd ondernemen kunnen verrijken, uitwisselen en bediscussiëren.
Het BExP verzorgt vier topcolleges per jaar waar thought leaders uit de wetenschap, consultancy en het bedrijfsleven in een mix van theorie en praktijk hun visie en ideeën uitwisselen met de deelnemers.
Het eerste college op dinsdag 26 september gaat over Startup branding en wordt verzorgd door Andy Mosmans, auteur van het recente managementboek ‘Startup Branding’, en Jochem Wijnands, oprichter van het peer-to-peer boekingsplatform TRVL. Roland van Kralingen trapt het college inhoudelijk af met een inleiding over The State of the Art in Branding. De eerstvolgende drie colleges gaan, onder voorbehoud, over Purpose Branding (28 november 2017), Digital Branding (6 maart 2018) en Brand Based Innovation (19 juni 2018).
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Roland van Kralingen
- branding
- experts
- marketing
- Andy Mosmans
- merken
- IBBD
- Instituut for Branding and Business Development
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing