RA*W University en VEA op zoek naar The Next Big Thing

RA*W University en VEA op zoek naar The Next Big Thing
  • Bureaus
  • 20 sep 2017 @ 11:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • NieuwkomersKennissessieEvenementReclame

24Festival komt er weer aan, en daarmee ook 24Academy. Tijdens dit congres op 31 oktober speciaal voor studenten, gaan RA*W University en VEA op zoek naar The Next Big Thing. Ruim 380 studenten - met ambitie in marketing, communicatie en media – kunnen hier de laatste trends en de nieuwste ontwikkelingen binnen de creatieve industrie ontdekken. Variërend van blockchain technologie tot future innovation labs en van neuromarketing tot VR & AR.

'Door de snelheid van alle technologische ontwikkelingen, merken we dat het voor studenten lastig is om een helder beeld te vormen van hun mogelijkheden binnen de creatieve industrie', aldus Jorn Dost, bestuurslid van RA*W University. 'Om hier meer inzicht in te geven is het centrale thema van 24Academy dit jaar "The Next Big Thing": innovaties die de creatieve industrie de komende jaren blijvend kunnen veranderen.'

Om een gevarieerde line-up van 24Academy te kunnen programmeren, werken RA*W University en VEA nauw samen. Inspiratie en persoonlijke ontwikkeling zijn voor beide organisaties gedeelde doelen. Juliette Hammana, communicatiemanager bij VEA: 'Het Grote Marketing Congres en de Effie Awards zijn evenementen die gericht zijn op professionals in het vak. Studenten zijn onze toekomst en daarom is het belangrijk dat ook zij aansluiting vinden bij de mogelijkheden in advertising.'

Van blockchain tot reclame

Studenten kunnen kiezen uit twaalf verschillende sessies met uiteenlopende onderwerpen. Zo geven Diederik Veelo (Head of Innovation) en Vincent Lammers (Head of Design & Animation) een kijkje in de keuken van het Innovation Lab van Ambassadors. Xurux laat zien welke mogelijkheden blockchain-technologie biedt in relatie tot advertising. En Andries van der Leij (Head of Research & Development - Neurensics) leert hoe processen in onze hersenen kunnen helpen om consumentengedrag te begrijpen en marketingstrategieën te verbeteren. Dit is slechts het topje van de ijsberg. Het volledige programma is terug te vinden op de website.

24Academy vindt dit jaar plaats op 31 oktober 2017 van 09:30 tot 12:30 in het Concertgebouw te Amsterdam. Tickets zijn hier te koop.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken