Staatsloterij kiest voor TBWA\NEBOKO

Staatsloterij kiest voor TBWA\NEBOKO
  • Bureaus
  • 7 sep 2017 @ 08:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

Nederlandse Loterij heeft na een intensieve oriëntatie gekozen voor TBWA\NEBOKO als strategisch partner voor haar grootste spelmerk Staatsloterij.

Patritia Pahladsingh, Managing Partner TBWA\NEBOKO: 'In de nieuwe marketing-aanpak hebben we een idee ontwikkeld dat we omnichannel kunnen uitrollen van instore tot massamediaal.'

Arno de Jong, Directeur Brands en Portfolio Nederlandse Loterij: 'TBWA\NEBOKO heeft ons verrast met een spraakmakende en vernieuwde merkstrategie. Een sympathiek concept dat voor velen herkenbaar is en spelers enthousiasmeert.'

De nieuwe campagne zal in oktober van start gaan.

www.staatsloterij.nl
www.tbwa.nl
 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken