Dirk van den Bosch stapt op bij Publicis One

Dirk van den Bosch stapt op bij Publicis One
  • Bureaus
  • 27 okt 2017 @ 14:01
  • 27281 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkDigitaalPersonaliaStrategie

Dirk van den Bosch verlaat per 1 december Publicis One. Hij wil 'zijn blik verruimen' na tien jaar werken bij Publicis Groupe. De afgelopen anderhalf jaar was Van den Bosch, samen met Cornelie Weller, CEO van Publicis One in Nederland. Daarnaast was hij ook managing director van DigitasLBi. Deze laatste functie is sinds 1 oktober overgenomen door Tom Bals.

In nauw overleg met Van den Bosch en Johan Parmentier zullen de managementtaken worden overgedragen aan Cornelie Weller. Zij zal samen met CFO Astrid Furlan de volgende fase van Publicis One begeleiden. Dat betekent het verder uitbouwen van een breed integraal communicatie aanbod met inzet van de beste vakspecialisten van 12 labels onder één dak.

Johan Parmentier bedankt Dirk voor zijn inzet. 'We zijn Dirk dankbaar voor wat hij met het leadershipteam samen met Cornelie en Astrid in korte tijd heeft bereikt. Publicis One in Nederland telt nu bijna 400 specialisten op alle mogelijke communicatie expertises. Veel van onze opdrachtgevers maken al gebruik van de gecombineerde kracht van onze labels en ervaren in de praktijk dat we echt een connecting company zijn geworden. Met de verhuizing naar een gezamenlijk pand in het voorjaar van 2018 zal de onderlinge samenwerking verder in een stroomversnelling raken.'

'Twee fusies en drie naamwijzigingen'

Dirk van den Bosch blikt terug op een mooie, succesvolle carrière bij Publicis. 'Ik ben Publicis enorm dankbaar voor alle kansen die ik de afgelopen tien jaar heb gekregen en ben enorm trots op alle prijzen die we gedurende die tijd hebben gewonnen.. Ik ben blij dat ik hier een bijdrage aan heb kunnen leveren. Eerst als CEO van Lost Boys en na twee fusies en drie naamwijzigingen uiteindelijk als CEO van DigitasLBi. Bijna twee jaar heb ik gewerkt aan het integreren van alle bureaus van de Publicis Groupe in Nederland in Publicis One. Dat is nu afgerond en is het voor mij tijd geworden voor iets nieuws.'

Lees terug: de MarketingTribune-reportage van BrandLIVE bij DigitasLBi


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken