Epidemie ontwikkelt campagne voor noise-canceling van AKG
- Bureaus
- 20 okt 2017 @ 10:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 20 okt 2017 @ 10:30
- Redactie Bureaus
Je merkt pas echt hoeveel storende omgevingsgeluiden er zijn, als je voor de eerste keer noise-cancelling van AKG ervaart. Zonder vervelende en storende omgevingsgeluiden krijgt je inspiratie zo alle ruimte en worden de mooiste ideeën geboren’. Dit inzicht staat centraal in de campagne ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Epidemie.
De campagne bestaat uit vijf printuitingen en een online commercial. Door het zogeheten time lapse-effect komen de hoofdpersonen los van hun omgeving en vergeten zij de wereld om zich heen. In de commercial werd hierbij gebruik gemaakt van de laatste innovatie op het gebied van time lapse-video’s. Waar normaliter het beeld met time lapse stil staat, vindt er nu een vloeiende beweging plaats waardoor er aan de verstilling een extra dimensie aan de film wordt toegevoegd.
Michiel Klein Schiphorst, creatief directeur epidemie: 'Het is echt verrassend hoeveel omgevingsgeluiden worden weggenomen dankzij AKG noise-cancelling. Onze campagne vertaalt dat effect en gevoel mede dankzij het time lapse effect op een hele unieke manier.'
Credits
Klant: AKG by Harman | Verantwoordelijk bij klant: Lisa Serpelloni, Dorothee de Backer | Bureau: Epidemie | Productiemaatschappij: Cake Film | Regisseur en fotograaf: Martin Dijkstra | Editor: Christian Kalse | Geluid: Hielke Praagman & Aisling Brouwer
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing