Maxim Hartman in planten-campagne The Gardeners
- Bureaus
- 25 okt 2017 @ 07:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoBranded contentCampagnes
- 25 okt 2017 @ 07:38
- Redactie Bureaus
The Gardeners heeft in opdracht van Mooiwatplantendoen.nl de campagne 'De plant als vrouwenmagneet' opgezet in samenwerking met Maxim Hartman. In een reeks van zes korte online video’s legt hij de voordelen van het hebben van mannenplanten uit.
De insteek van de campagne is de man aan de plant en daarmee in één klap aan de vrouw te brengen. Met een dikke knipoog benoemt Maxim zes verschillende mannenplanten en legt hij in iedere aflevering uit wat de bijzondere kenmerken en krachten van die plant zijn. Met als bijkomend voordeel dat vrouwen ook van planten houden. Een plant geeft de man de mogelijkheid om zich van zijn zogenaamde zachtere, verzorgende kant te laten zien. Zoals Hartman zelf zegt: 'Achter iedere succesvolle man, staat een plant. Dat vinden de vrouwtjes fantastisch en daar krijg je dus veel aandacht mee.'
Via het consumentenmerk Mooiwatplantendoen.nl verzorgt Bloemenbureau Holland de consumentenpromotie van planten. The Gardeners is verantwoordelijk voor het creatieconcept, productieconcept, pr-traject en socialmediamanagement (contentkalender, contentcreatie, communitymanagement). de online video's zijn te zien op het YouTube-kanaal van Mooiwatplantendoen.nl en verschillende mediapartners. De filmpjes worden op een dinsdagochtend of donderdagochtend verspreid, met als laatste datum dinsdag 14 november.
Credits
Bureau: The Gardeners | Account: Nadine Marcar | Creatie: Nikki de la Rambelje | Pr: Laurien Vest, Bernadette Eckebus | Social: Suzanna Ruis, Naomi Visser | Klant: Mooiwatplantendoen.nl (Bloemenbureau Holland), Monique Kemperman, Beppy van der Vaart en André de Waard
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing