Ali B. en schoonvader strijden om Loden Leeuw
- Bureaus
- 14 nov 2017 @ 18:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - TelevisieCommercialsAwardReclame
- 14 nov 2017 @ 18:34
- Redactie Bureaus
Het reclamevak huivert, want de nominaties voor de Loden Leeuwen zijn bekend. Winston en Renate Gerschtanowitz, Ali B, en Paul Haenen zijn door het publiek genomineerd als meest irritante BN'ers in de Nederlandse tv-reclame dit jaar. De meest irritante merkreclame is gemaakt door Albert Heijn, Becam en Gamma.
Voor Radar-presentatrice Antoinette Hertsenberg is de wasmiddelenreclame met Winston en Renate favoriet. 'Ik krijg daar echt een enorme wegzakker van', zegt het Radar-boegbeeld op Televizier.nl over deze Robijn-spot. Ali B. is genomineerd voor zijn bijzonder vaak uitgezonden reclame voor begrafenisonderneming Yarden waarin hij over de dood van zijn vader praat. Paul Haenen maakt - niet tot ieders tevredenheid - reclame voor energieverzekeringen op Pricewise.
De volgende irritante commercials zonder BN'ers zijn genomineerd voor een Loden Leeuw: Albert Heijn met 'Buik billen bonus', Becam met 'Hij, zij en zij' en Gamma met het 250 stappenplan van de bemoeizuchtige schoonvader.
Er kan twee weken lang gestemd worden op de Loden Leeuw-verkiezing, die een initiatief is van consumentenprogramma Radar van AvroTros.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Radar
- BN'ers
- Renate Gerschtanowitz
- irritant
- Paul Haenen
- Ali B.
- Albert Heijn
- commercials
- Gamma
- Robijn
- Yarden
- Becam
- Loden Leeuw
- reclame
- schoonvader
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing