Arnoud van Leeuwen commercial director PHD Nederland

Arnoud van Leeuwen commercial director PHD Nederland
  • Bureaus
  • 13 nov 2017 @ 09:32
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategiePersonaliaMediabureau

Arnoud van Leeuwen is deze maand als commercial director gestart bij PHD Nederland. Hij heeft een brede media achtergrond met zowel online als offline ervaring. Na verschillende marketing- en salesfuncties bij Sanoma, de Ster en Microsoft te hebben vervuld was hij in 2007 co-founder van ClickDistrict en het latere Platform161.

Met de komst van Van Leeuwen geeft PHD Nederland verdere invulling aan de groeiambitie die er ligt voor 2018. Zowel op digitaal gebied als qua klantportfolio wil het bureau zich verder ontwikkelen.

Floris Kok, managing director van PHD: 'Wij zijn ontzettend blij met de komst van Arnoud. In de gesprekken voorafgaand aan zijn aanstelling heb ik Arnoud leren kennen als een enorm gedreven vakidioot die altijd op zoek is naar een betere oplossing voor klanten. Maar bovenal als een zeer plezierig mens. Gezien zijn enorme ervaring in digitale media is Arnoud voor ons de juiste man op de juiste plek. Wij kunnen ons geen betere collega wensen.'

Digitaal ondernemerschap

Arnoud van Leeuwen: 'Na tien jaar digitaal ondernemerschap kreeg ik de behoefte me in de breedte verder te ontwikkelen. PHD heeft een onderscheidende propositie, een team van bevlogen mensen en bevindt zich in een zeer interessante fase. Ik zie ernaar uit om met mijn kennis en ervaring een bijdrage te leveren aan de verdere groei en klantrelaties te verdiepen.'

OmnicomMediaGroup Nederland verleent met ruim 180 medewerkers zijn kennis en diensten aan lokale- en internationale klanten op het gebeid van communicatie, media, technologie en data. De kerndoelstelling is bijdragen aan het verhogen van de marketingprestaties en groei van deze merken. Naast PHD, zijn ook de labels OMD, Fuse, BrandScience, Annalect, Accuen en Resolution een divisie van OmnicomMediaGroup Nederland.

Correctie (29 november 2017): Abusievelijk hadden we oorspronkelijk bij dit bericht een verkeerde foto geplaatst. Excuses aan Matthijs en Arnoud! 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken