Blauw Gras wint social media-pitch VakantieVeilingen

Blauw Gras wint social media-pitch VakantieVeilingen
  • Bureaus
  • 28 nov 2017 @ 00:22
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenCampagnesSocial mediaPitches

Contentmarketingbureau Blauw Gras gaat per direct aan de slag voor VakantieVeilingen, dat net is ingelijfd door John de Mol. Het Amsterdamse bureau zal het veilingplatform volledige ondersteuning bieden op het gebied van digitale campagnes en social media.

VakantieVeilingen was op zoek naar een partner voor social strategie, content en campagnes. Daarbij was een goede mix tussen branding en performance essentieel. Na een bureauoriëntatie en een pitch is de keuze gevallen op Blauw Gras.

'Wij willen volgend jaar nog relevanter zijn voor onze gebruikers', zegt Eline De Vor, Brand & Communication Manager bij VakantieVeilingen. 'Sinds jaar en dag is VakantieVeilingen een merk voor iedereen, dat in combinatie met een assortiment dat van sauna’s tot Playstations varieert maakt dat je social strategie van het kaliber briljant moet zijn om altijd relevant te zijn en blijven. Blauw Gras wist ons in te pakken met een solid mediastrategie en gevatte (vaak ook hilarische) creatie.' 

'Uplift van veilingdeelname'

Blauw Gras biedt VakantieVeilingen een volledig geïntegreerde (social) content-aanpak die gaat bijdragen aan de zichtbaarheid en herkenbaarheid van het merk. Daarnaast moet de aanpak gaan zorgen voor een uplift van veilingdeelname op de website. 'VakantieVeilingen is een prachtig merk met een grote naamsbekenheid. Wij zijn erg blij dat ze in ons de partner hebben gevonden voor een optimale mix tussen strategie en creatie', zegt Erik Wiese, mede-oprichter en strategy director van Blauw Gras.

Donderdag maakte John de Mol bekend dat zijn concern Talpa Network het e-commercebedrijf Emesa overneemt, waarvan VakantieVeilingen een belangrijk onderdeel is. Het past in de strategie van De Mol om een dominante crossmediale speler te worden. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken