De'Longhi Group kiest voor Stroom

De'Longhi Group kiest voor Stroom
  • Bureaus
  • 15 nov 2017 @ 10:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenMediabureauMerken

Producent van huishoudelijke apparaten De’Longhi Group met haar merken Braun, Kenwood en De’Longhi schakelt Stroom in voor de mediastrategie en -inkoop. De keuze viel op dit mediabureau vanwege het hoge serviceniveau, de can-do-mentaliteit en het feit dat Stroom zich echt opstelt als business-partner om de doelstellingen van De’Longhi te realiseren.

Innovatie staat centraal in het meer dan 100 jaar oude bedrijf waardoor de producten van Kenwood, Braun en De’Longhi herhaaldelijk als beste uit testen komen van onder andere de Consumentenbond. Om de marktposities verder uit bouwen, is voor de verschillende merken een strategie ontwikkeld met integrale inzet van on- en offline media.

Annelies Crab, marketingmanager Benelux van De’Longhi Group Benelux: 'Met Stroom hebben we een bureau gevonden die de aandacht en kwaliteit levert waar we naar op zoek zijn. Hiermee kunnen we de ambitieuze doelstellingen van onze merken verder realiseren.'

Rutger Mackenbach, directeur Stroom (foto): 'We zijn erg blij om voor de mooie merken van de De’Longhi Group te mogen werken. Onze integrale dienstverlening sluit goed aan bij de  klantvraag en we kijken er naar uit om samen de marketingdoelstelling te realiseren.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken