Fitzroy ontwikkelt 'The drive-in closet' voor de Hyundai KONA
- Bureaus
- 17 nov 2017 @ 09:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Outdoor
- 17 nov 2017 @ 09:02
- Redactie Bureaus
De nieuwe Hyundai KONA kun je op iedere mogelijke manier personaliseren. Zo kun je kiezen voor verschillende kleuropties van het exterieur, het dak, de gordels… zelfs de stiksels van het interieur kun je naar eigen smaak customizen.
Om dit te illustreren ontwikkelde bureau Fitzroy een spectacular op het Marktplein in Rotterdam: een drive-in closet. Een enorme kledingkast waarin je jouw Hyundai KONA kan plaatsen in lijn met jouw garderobe.
Jelle Holdinga, marketing manager Hyundai: 'Om de KONA neer te zetten als stijlicoon hadden we een idee nodig dat dit reflecteert. Toen Fitzroy met dit idee kwam waren we direct verkocht. Misschien moeten we nu wel alle showrooms omzetten in XXL-kledingkasten.'
De campagne is naast outdoor ook te zien op televisie en online.
Credits
Klant: Hyundai Netherlands | Bureau: Fitzroy Amsterdam | Productie: Goed Bezig, Fitzroy Amsterdam
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing