Fuse Communication stoot fashion-PR af naar Coebergh
- Bureaus
- 1 nov 2017 @ 11:41
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PromotieCommunicatiePRZakelijk
- 1 nov 2017 @ 11:41
- Redactie Bureaus
Vanwege de toenemende segmentatie binnen het PR-landschap heeft Fuse Communication besloten om een scherpe focus aan te brengen op de dienstverlening van het bureau. Om deze reden neemt Fuse per vandaag afscheid van het portfolio in fashion-PR, dat wordt overgedragen aan Coebergh Communicatie & PR. Alle overige klanten blijven behouden.
Sinds de oprichting is de dienstverlening bij Fuse Communication steeds breder geworden. Waar de oprichters in 2008 startten met PR-gerelateerde werkzaamheden, voorziet het bureau zijn klanten nu, naast PR, in merkstrategie, creatieve campagnes en digitale media diensten. Daarin wordt nu een scherpere keuze gemaakt.
Ritchie Kremer, oprichter en eigenaar van Fuse: 'Fashion PR vereist een bijzondere kennis en expertise. De ontwikkeling van onze organisatie vraagt om een ander businessmodel, waar een showroom met alles wat daarbij komt kijken minder op zijn plaats is. Met een van de meest vooraanstaande bureaus van Nederland, Coebergh Communicatie & PR, menen wij een bureau te hebben gevonden waar onze zakelijke relaties verzekerd zijn van een uitstekende voortzetting van de dienstverlening. En dat geeft een goed gevoel. Zeker ook omdat de medewerkers die bij Fuse op dit klantportfolio zaten eveneens naar Coebergh overgaan.'
Gervaise Coebergh, founding partner van Coebergh: 'De gesprekken met Fuse verliepen bijzonder prettig en constructief. Wat ons betreft is dit een win-win. Want met deze transactie halen we niet alleen nieuwe klanten, maar ook nieuwe collega’s in huis. Zo kan Fuse zich goed voorbereiden op een nieuwe fase van de organisatie en hebben wij nog meer power in huis om met Coebergh onze eigen ‘next steps’ te realiseren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing